فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان اعلام شد
کد خبر: 3963995
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان اعلام شد

فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان از سوی معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعلام شد.

ارسال// فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان اعلام شدبه گزارش ایکنا؛ معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه ماه رمضان با اولویت‌سنجی طرح‌ها، با مشارکت و هم‌اندیشی کنشگران سایبری به دلیل اهمیت مقوله انتخاب و نمود آن در دوگانه‌های موجود در شئون مختلف زندگی، شعار «#به_انتخاب_تو» به عنوان شعار مشترک فعالان فرهنگی در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان 1442 هـ ق / 1400 هـ ش اعلام می‌شود.

رهبر معظم انقلاب در جلسه با برخی شخصیت‌های فرهنگی فرموده‌اند: «آنچه که سرنوشت نهائی انسان را تنظیم می‌کند، انتخاب خود انسان است. خدای متعال این توانائی را به ما داده که انتخاب کنیم؛ «و هدیناه النّجدین»؛ دو راه را به ما نشان داده که انتخاب کنیم. البته گاهی شرائط جوری است که انتخاب برای انسان آسان است، گاهی نیز انتخاب سخت است؛ ولی به هر حال باید در همه‌ امور انتخاب کرد.»

در این فراخوان از تمامی فعالان فرهنگی در فضای مجازی خواسته می‌شود، با حفظ فعالیت‌های مستقل و ارزشمند خود، انتقال پیام‌های این شعار را در حوزه‌ مسائل تربیتی، اجتماعی به جامعه مخاطبین خود مدنظر قرار دهند.

بسته محتوایی ملاک‌های انتخاب و اولویت‌های برخاسته از دین و مسیر دستیابی به انتخابی صحیح در زندگی، از سوی اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به زودی منتشر می‌شود.

فعالان رسانه‌های نوین جهت ثبت نام در سامانه می‌توانند به لینک https://eshragh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha