سالنامه پژوهشی قوه قضاییه منتشر شد
کد خبر: 3970044
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
برای نخستین‌بار؛

سالنامه پژوهشی قوه قضاییه منتشر شد

نخستین بار با ابتکار پژوهشگاه قوه قضاییه، سالنامه پژوهشی دستگاه قضایی منتشر شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، این سالنامه پژوهشی در راستای ارج نهادن به تلاش‌های صورت گرفته از سوی نخبگان و محققان بخش‌های مختلف و با عنایت به ضرورت معرفی و ارائه آثار علمی و دستاوردهای پژوهشی دستگاه قضایی، منتشر شده است.
 
در واقع این سالنامه، گزارش عملکرد علمی-پژوهشی قوه قضاییه است که ضمن هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه دستگاه قضا و همچنین دادگستری‌های کل سراسر کشور توسط پژوهشگاه مدون شده و به انتشار رسیده است.
 
در این سالنامه که در 581 صفحه منتشر شده است، گفتارها و نوشتارهایی از حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، سیدحجت‌الله علم‌الهدی، رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه، صدقی، معاون دیوان عالی کشور و عضو هیئت امنای پژوهشگاه قوه قضاییه، محمد بهادری‌جهرمی، قائم مقام پژوهشگاه قوه قضاییه و روسای پژوهشکده‌های پژوهشگاه وجود دارد.
 
همچنین در این سالنامه، عملکرد کلی پژوهشگاه، عملکرد پژوهشی پژوهشکده‌ها و گروه‌های علمی در یکساله منتهی به هفته پژوهش سال 1399 و گزارش عملکرد پژوهشی معاونت‌ها سازمان‌های تابعه قوه قضاییه و دادگستری کل استان‌ها درج شده است.
 
علاقه‌مندان، نخستین سالنامه پژوهشی قوه قضاییه را می‌توانند از اینجا مشاهده کنند.
انتهای پیام
captcha