عشایر مدافعان حقیقی مردم و اسلام هستند
کد خبر: 3970574
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

عشایر مدافعان حقیقی مردم و اسلام هستند

استاندار فارس با بیان اینكه عشایر همواره بر اساس اعتقادات قلبی خود به اسلام و انقلاب خدمت می‌كنند، این قشر را مدافعان حقیقی مردم و اسلام برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس عصر دیروز، 19 اردیبهشت‌ماه در مراسم تقدیر از فرهنگیان عشایر استان كه به‌مناسبت بزرگداشت هفته معلم برگزار شد، نقش جامعه عشایر را در جامعه مهم و پراهمیت برشمرد و گفت: عشایر همواره بر اساس اعتقادات قلبی خود به اسلام و انقلاب خدمت می‌كنند.

وی عشایر را مدافعان حقیقی مردم و اسلام برشمرد و افزود: عشایر جامعه‌ای سخت کوش، پر تلاش و شجاع هستند که همیشه در خدمت مردم و کشور بوده‌اند و آموزش این جامعه همیشه نقش‌آفرین بوده است.

رحیمی با بیان اینكه امروز فرهنگیان عشایر پرچم‌داران عرصه آموزش هستند، گفت: نقش عشایر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بی‌بدیل و مثال‌زدنی است و خوشبختانه در 8 سال گذشته اقدامات خوبی در حمایت از جامعه عشایر انجام گرفته است.

استاندار فارس، توسعه کمی و کیفی فضای آموزشی و حمایت مادی و معنوی از دست‌اندرکاران آموزش عشایر از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این زمینه برشمرد.

وی اظهار كرد: توجه به امر آموزش عشایری نشانه بالندگی جامعه است و بر همین اساس اکنون افرادی برجسته از این جامعه در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی  در خدمت مردم هستند.

رحیمی در پایان به در پیش‌رو بودن انتخابات اشاره كرد و گفت: انتخابات پیش روی از جمله مباحث مهمی است که جامعه عشایر با حضور پرشور خود سرنوشت‌ساز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha