فرمانده انتظامی لرستان منصوب شد
کد خبر: 3971220
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

فرمانده انتظامی لرستان منصوب شد

فرمانده نیروی انتظامی لرستان امروز، ۲۲ اردیبهشت با حضور فرمانده نیروی انتطامی کشور در خرم‌آباد منصوب شد.

فرمانده انتظامی لرستان منصوب شدبه گزارش ایکنا از لرستان، آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان لرستان امروز، ۲۲ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان، حسین اشتری، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

‌در این مراسم، یحیی الهی که پیش از این فرماندهی مرزبانی کرمانشاه را برعهده داشته است، به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی لرستان منصوب شد.

براساس این گزارش، محمد مهدیان‌نسب از شهریورماه سال ۱۳۹۶ در کسوت فرماندهی انتظامی لرستان خدمت کرده است که به افتخار بازنشستگی نائل آمده و یحیی الهی جایگزین وی شد.

همگرایی؛ از ضرورت‌های امروز کشور 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در این مراسم با بیان اینکه استحکام و همگرایی بین اقشار مختلف، از ضرورت‌های امروز کشور در این موقعیت حساس است، گفت: نظام سلطه ۲۵۰ سال برای دین‌زدایی مردم کشور تلاش کرده و همچنان به این اقدامات خود ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: نظام سلطه با تدبیر امام راحل(ره) و همراهی مردم، در ۲۲ بهمن ۵۷ خسارت بسیاری دید اما همچنان از شیطنت‌های مختلف دست بر نداشته و نخواهد داشت.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان در سال‌های اخیر خیزش خوبی برای ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی آغاز کرده و پایه آن نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی است، ادامه داد: باید همچنان اقتدار همراه با قاطعیت بدون بی‌رحمی، اجرای قانون، اعتمادسازی مردم و احساس ناامنی برای افراد هنجارشکن در دستور کار پلیس باشد.

نماینده ولی ‌فقیه در لرستان بر ارتقای ضریب امنیتی تأکید کرد و گفت: مقابله با قاچاق کالا، حمل سلاح، توزیع مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات پیشگیرانه در خصوص قتل و خودکشی از جمله برنامه‌های پیش روی نیروهای انتظامی و امنیتی است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده افق لرستان روشن است و آینده خوبی را برای این استان پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha