نتیجه انتخابات قوی، ایران پرقدرت است
کد خبر: 3972145
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱

نتیجه انتخابات قوی، ایران پرقدرت است

ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس با اشاره به اهمیت مشاركت در انتخابات گفت: نتیجه انتخابات قوی یک ایران پرقدرت است و یک انتخابات ضعیف موجب عدم امکان بروز و ظهور قدرت‌ها و ظرفیت‌های کشور خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ارتش منطقه فارس، همایش سیاسی فرماندهان یگان‌های ارتش در منطقه فارس عصر دوشنبه، 27 اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز، امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، حجت‌الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس و جمعی از فرماندهان و مسئولان در باغ‌ موزه عفیف‌آباد شیراز برگزار شد.

در این همایش حجت‌‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس به انتخابات پیش‌رو اشاره كرد و گفت: انتخابات ایران نه تنها برای مردم کشور خودمان بلکه برای خاورمیانه و برای دنیا مهم است.

وی با بیان اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات هم از جنبه داخلی و هم از جنبه خارجی حائز اهمیت است، افزود: نتیجه انتخابات قوی یک ایران پرقدرت است و یک انتخابات ضعیف موجب عدم امکان بروز و ظهور قدرت‌ها و ظرفیت‌های کشور خواهد شد.

رضایی بیان كرد: دشمن درصدد است تا انتخابات این دور را کم رونق جلوه داده و با برجسته‌سازی برخی مشکلات داخلی که ریشه خارجی نیز دارند موجب کم کردن مشارکت عمومی در انتخابات شود و این مسئله ایجاب می‌کند تا در هر گوشه کشور و هر جا که مسئولیتی تحت امر فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد از این دسیسه‌ها جلوگیری کرده و از هیچ تلاشی برای بالا بردن مشارکت کارکنان خانواده‌های آنان در انتخابات فروگذار نکنند.

در ادامه امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس نیز گفت: بحمد الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قانون‌مدارترین سازمان‌ها و ارگان‌های کشور است و کارکنان ارتش در اجرایی کردن قوانین و اوامر فرماندهی معظم کل قوا نهایت سعی و تلاش خود را همواره به‌کار می‌گیرند که یکی از آن‌ها مشارکت در انتخابات به‌ صورت کاملاً قانونی است.

وی انتخابات این دوره را یکی از مهم‌ترین ادوار انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: امروز باید به سمتی حرکت کنیم که انتخابات این دوره بسیار باشکوه و پرشور برگزار شود و چون سرباز ولایت هستیم، باید بسیار هوشمندانه رفتار کنیم و چشم و گوشمان به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا باشد.

در ادامه اساتید مدعو طی سه جلسه به سخنرانی و تبیین موقعیت جهان و به خصوص وضعیت منطقه و ایران و ارتباط انتخابات ریاست جمهوری ایران با این شرایط خاص و همچنین موضوع جریان ‌ناسی سیاسی داخلی ایران و گام دوم انقلاب و تبیین و تشریح فرامین فرمانده معظم کل قوا در مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز و عید مبعث و.. پرداختند.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی، امام‌جمعه موقت شیراز گفت: نیروهای مسلح در هر نظامی موجب دوام و بقای یک حکومت هستند و اسلام برای نیروهای مسلح اهمیت و جایگاه والایی را قائل است همچنان که به قول فرمایش امام راحل(ره) خود پیامبر اسلام(ص) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیز نظامی بودند و در جنگ‌ها فرماندهی را برعهده می‌گرفتند و دوشادوش رزمندگان به پیکار می‌پرداختند که این جهاد و حضور واقعی به معنای ادای تکلیف است.

وی افزود: پس از قرن‌ها خداوند مصلحت دید تا قدرت به پیروان حق برگردد و فلسفه آن این است که این قدرت و حضور منطقه‌ای مقدمه یک قدرت بالاتر و جهانی خواهد شد و کارکنان ارتش نیز دوشادوش مردم با مشارکت خود در انتخابات سیلی سختی به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زده و مقدمات ظهور منجی عالم بشریت(عج) را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha