آخرین آمار ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3972509
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

آخرین آمار ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن

براساس آمار اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در فاصله حدود دو هفته تا پایان زمان ثبت نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن، تعداد متقاضیان حضور در این مسابقات از 11 هزار نفر فراتر رفته است.

آخرین آمار ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، ثبت نام برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز 13 اردیبهشت‌ماه و از طریق سامانه http://quraniran.ir/Competitions/login.aspx آغاز شد و به مدت یک ماه تا روز 13 خردادماه ادامه خواهد داشت.

براساس آمار اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، میزان ثبت نام تا روز 29 اردیبهشت‌ماه و به فاصله حدود دو هفته تا پایان مهلت در نظر گرفته شده، به بیش از 11 هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که سال گذشته پس از یک ماه ثبت نام و بدون هیچ دوره تمدیدی تعداد ثبت نام کنندگان به 16 هزار نفر رسید. برگزارکنندگان مسابقات سراسری قرآن پیش‌بینی کرده‌اند میزان ثبت نام تا پایان مهلت در نظر گرفته شده به بیش از دو برابر رقم فعلی برسد.

نکته‌ای که در مورد ثبت نام این دوره از مسابقات باید یادآور شد این است که در این دوره هر شرکت‌کننده صرفاً امکان حضور در یک رشته بخش آوایی را دارد اما در دوره گذشته این محدودیت وجود نداشت، با این حساب تعداد ثبت نام کنندگان در مسابقات در دوره گذشته براساس نفر رشته بود، اما در این دوره منحصر به فرد است.

کاهش زمان فرایند ثبت نام پس از مراجعه کاربر به سامانه ثبت نام از جمله عوامل افزایش میزان ثبت نام کنندگان در این دوره از مسابقات بوده است.

براساس گزارش ایکنا، پس از پایان ثبت نام که روز 13 خردادماه اعلام شده است، غربالگری اولیه‌ای از میزان ثبت نام‌ها به تفکیک شهرستان صورت خواهد گرفت تا در مورد برگزاری مرحله شهرستانی در سراسر کشور تصمیم‌گیری شود. مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ابتدای تیرماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha