
به گزارش ایکنا، به نقل از ادارهکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان، حجتالله غلامی، امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور رئیسجمهور و مسئولان ستاد کرونای استانها و بهصورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: استان اصفهان از پیک چهارم کرونا عبور کرده است، ولی باید مراقبت ویژه داشته باشیم تا درگیر موج پنجم نشویم.
وی افزود: با توجه به مناسبتها و تعطیلی ۱۴ تا ۱۶ خرداد، ستاد کرونای استان اصفهان تصمیم گرفت از ۱۲ تا ۱۷ خرداد امسال سفرهای بین استانی را ممنوع کند.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان تصریح کرد: همانطور که استان اصفهان با هماهنگی لازم توانست در تعطیلات عید فطر ممنوعیت تردد به استان را کنترل کند، از ۱۲ خرداد تمام سفرهای بین استانی در ۹ محور اصلی استان کنترل و برگشت داده میشود.
وی ادامه داد: بهمنظور رعایت موازین بهداشتی و کاهش حجم سفرها، منع تردد بین استانی و اعمال قانون و جرایم ۵۰۰ و یک میلیون تومانی برای شهرستانهای قرمز و نارنجی در نظر گرفته شده است.
غلامی همچنین به فعالیتهای تالارهای عقد و عروسی اشاره کرد و گفت: فعالیت تالارها با ظرفیت ۳۰ نفر و رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی بلامانع است.
وی بیان کرد: در حال حاضر، بهسبب رعایت دستورالعملهای بهداشتی و تلاش گسترده شبکه بهداشت و درمان و علوم پزشکی، از ۲۴ شهرستان استان اصفهان، شهرستانهای بوئین و میاندشت، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، تیران و کرون، برخوار و خور و بیابانک، دهاقان و نایین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتهاند.
انتهای پیام