مشارکت در انتخابات؛ لازمه حفظ اقتدار / تداوم گفتمان امام و رهبری با انتخاب اصلح
کد خبر: 3978032
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

مشارکت در انتخابات؛ لازمه حفظ اقتدار / تداوم گفتمان امام و رهبری با انتخاب اصلح

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، مشارکت در آن را لازمه حفظ مردم‌سالاری دینی و اسلامیت و اقتدار کشور دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز، 26 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات بر ضرورت حضور گسترده در آن تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با رأی خویش از خون شهیدان و راه استقلال و آزادی و عدالت و پیشرفت کشور حمایت کنیم.

وی مشارکت در انتخابات را لازمه حفظ مردم‌سالاری دینی و اسلامیت و اقتدار کشور دانست و افزود: یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنیم انتخاب اصلح است و این همان دیدگاه و گفتمان امام و رهبری است.

سهرابی با تصریح اینکه دشمنان امروز همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند، گفت: مردم امروز ایران اسلامی، از سرنیزه‌های تهدید و تزویر فرومایگان و واپس‌گرایان درونی و استعمارگران جهانی گذر کرده‌اند و در انتخابات پیش‌رو، پرچم رأی اصلح خویش را در برابر جهانیان بالا خواهند برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی برآمده از خواست همگانی ملت ایران بوده است، گفت: در طول 42 سال گذشته همواره مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و برگزاری انتخابات در هر شرایطی یکی از دستورات ضروری و از ارکان اصلی جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: این مسئولیت‌پذیری مردمی برآمده از اندیش‌گاه الهی امام خمینی است که با رهنمودهای رهبری و مانایی مردم در همه گذرها، نه تنها مانا شد که بر آن افزوده گشت. همه مردم، حتی کسانی که در ظاهر جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند، نیز امروزه خواهان گسترش دادخواهی، آزادی‌خواهی، استقلال، مردم‌سالاری و اسلامیت هستند. این‌ها همه، نشانه شکوفایی، خودباوری، توانمندی و اندیشه‌ورزی مردمی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: مردم امروز، به این باور رسیده‌اند که هر تحولی در کشور، از آمدن به پای صندوق‌های رأی می‌گذرد؛ چه این تحول‌ها در روستایی کوچک باشد یا همه گستره کشور را دربرداشته باشد.

انتهای پیام
captcha