«خانه‌های نورانی» به جهرم رسید
کد خبر: 3985975
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

«خانه‌های نورانی» به جهرم رسید

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم از اجرای طرح «خانه‌های نورانی» با محوریت حفظ سوره صف در ایام غدیر، همراه با اهدای ۵۰ کارت هدیه نقدی خبر داد.

حسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اجرای طرح «خانه‌های نورانی» در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح حفظ خانوادگی «خانه‌های نورانی» با محوریت حفظ سوره مبارکه صف در ایام غدیر ویژه خانواده‌های جهرمی برگزار می‌شود.

وی به شرایط ثبت نام در این طرح اشاره کرد و گفت: شرکت حداقل دو نفر از هر خانواده الزامی است و رده سنی خاصی را شامل نمی‌شود و در زمان آزمون نیز امتیازات به صورت خانوادگی محاسبه می‌شود.

عزیزی‌نیا زمان برگزاری آزمون این طرح را 14 مردادماه جاری اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این طرح باید به صورت اینترنتی و به نشانی https://survey.porsline.ir/s/6d2sGqc ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم با بیان اینکه این طرح با همکاری ادارات و دیگر مراکز قرآنی و فرهنگی شهر برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کننده در این آزمون باید جهت اطلاع‌رسانی از نحوه برگزاری آزمون و دیگر توضیحات طرح به نشانی https://rubika.ir/khanehayenoranii در پیام‌رسان روبیکا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha