مسابقه «من غدیری‌ام» از سوی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3987058
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

مسابقه «من غدیری‌ام» از سوی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود

مسابقه مجازی «من غدیری‌ام» در سه محور شفاهی، کتبی و مشارکت در تبلیغ از سوی دارالقرآن‌الکریم دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقه مجازی «من غدیری‌ام» از سوی دارالقرآن‌الکریم دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود. این مسابقه شامل سه محور شفاهی (ویژه نوجوانان)، کتبی (ویژه بزرگسالان) و مشارکت در تبلیغ است.

جهت شرکت در محور شفاهی کافی است یک آیه از قرآن کریم در مورد ولایت و وصایت امیرمؤمنان علی(ع) با ترجمه فارسی و ذکر سوره و آیه یا یک حدیث در این باره با ذکر منبع، در مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه قرائت شده و فیلم قرائت از طریق شناسه @samsh در پیام‌رسان بله یا پیام مستقیم در اینستاگرام به نشانی quranisu ارسال شود.

جهت قرائت آیات قرآن کریم در این بخش، تأکیدی بر بهره‌گیری از صوت و لحن عربی نیست و صحیح‌خوانی آیات کافی است. هم‌چنین در قرائت احادیث و روایات، ترجمه فارسی روایت به همراه ذکر منبع کفایت کرده و تأکید بر ذکر متن عربی روایت وجود ندارد. محور شفاهی مسابقه محدود به منابع خاصی نیست.

محور کتبی شامل 10 سؤال تستی و تشریحی است که در نشانی اینترنتی https://formaloo.com/gr1443 در دسترس است.

با توجه به اهمیت تبلیغ این عید سعید، آن دسته از مخاطبانی که پیام مسابقه را در گروه‌ها یا صفحات مجازی خود به اشتراک گذاشته و تبلیغ کرده و تصویر (اسکرین شات) آن را از طریق شناسه @samsh در پیام‌رسان بله یا پیام مستقیم اینستاگرام ارسال کنند، نیز در قرعه‌کشی محور مشارکت در تبلیغ شرکت داده می‌شوند.

به همه شرکت‌کنندگان در هر سه محور به قید قرعه جوایزی اهدا و در صورت تمایل، فیلم قرائت ارسالی ایشان در رسانه‌های دارالقرآن الکریم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha