شهدا پایه‌گذار امنیت و عزت کشور هستند
کد خبر: 3987868
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

شهدا پایه‌گذار امنیت و عزت کشور هستند

فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد، شهدا را انسان‌های کامل، سند افتخار و پایه‌گذار امنیت و عزت کشور دانست و بر ضرورت تداوم راه آنان تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، مهدی جوکار، فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد امروز، 10 مردادماه در دیدار با خانواده شهیدان اولاد، اعتلاي ارزش‌های بلند اسلامی، پاسداری از ميراث گرانبهای انقلاب و آرمان‌های والای انقلاب را هدف پر ارزش شهدا برشمرد.

وی با اشاره به اينکه سبزپوشان ناجا رهرو راه شهدا هستند، گفت: خدمت صادقانه به مردم در لباس نيروي انتظامي رضايت خداوند را در پي داشته و موجب قرب الهي است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد بيان کرد: ما بايد يادمان نرود که اگر امروز اين‌گونه در جهان سرآمد هستيم به خاطر رشادت‌های جوانان کشورمان هست که با تقديم جان خود براي ما به ارمغان آوردند.

جوکار، شهدا را انسان‌های كامل، سند افتخار، پايه گذار امنيت و عزت كشور دانست و تصريح كرد: شهدا در محضر خداوند متعال، اجر و جايگاهي والا دارند.

این مقام انتظامی بیان کرد: شهادت در راه خدا هديه الهي است که نصيب بندگان خاص خداوند مي‌شود که این شهیدان لايق اين هديه الهي بوده که دعوت حق را لبيک گفته‌اند.

وی با اشاره به اينکه شهيدان با نثار خون خود انقلاب ما را بيمه کرده‌اند و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد، خدشه‌ای به آرمان‌های والای انقلاب ما وارد نخواهد شد، گفت‌: شهيدان هميشه مورد عنايت ويژه خداوند متعال هستند و نام و ياد اين مردان بي ادعا در آسمان‌ها و ملکوت همچون ستارگان درخشان است.

انتهای پیام
captcha