فرصت خدمتگذاری به مردم را از دست ندهیم
کد خبر: 3991039
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

فرصت خدمتگذاری به مردم را از دست ندهیم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت استفاده از فرصت‌ها برای خدمتگذاری به مردم و انقلاب تأکید کرد و گفت: مراقب باشیم که خود را به قطار شیطانی روزمرگی نسپاریم.

به گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز عصر دیروز، 24 مردادماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا بر ضرورت استفاده از فرصت‌ها برای خدمتگذاری به مردم و انقلاب تأکید کرد و گفت: 200 هفته عملیاتی در پیش‌رو داریم که یک هفته آن به پایان رسید و دیری نخواهد گذشت که مابقی این ایام ارزشمند که تماماً متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف شیراز است خاتمه می‌یابند. آیا جامعه انقلابی شیراز از شما سؤال نمی‌کند که شورای ششم در پایان دوره خود قصد دارد به چه اهدافی برسد.

وی با بیان اینکه نکند غفلت، از هم‌اکنون سراغ ما آمده است و خود را به قطار شیطانی روزمر‌گی سپرده‌ایم، افزود: افرادی که خود را مدافع جریان انقلاب اسلامی نامیدند، عهد خود را با شهیدان راستین انقلاب اسلامی و آخرین فریادهای حزن‌آلود یا حسین(ع) و یا زهرای آنان را به یاد آورند و بدانند که بار سنگینی به دوش همه ما است.

طاهری بیان کرد: شنیده شد عزیزی عنوان فرمود که پوشاک جدیدی برای حضور محیط کار لازم دارد، امیدوارم که حتی اگر به مزاح بوده است، زبان خود را به دندان بگیرد که رواج چنین افكار مذمومی برای آنها که داعیه‌دار جریان انقلابی هستند، سمی هولناک است. چگونه باید جواب ژنده‌پوشان شهرمان را بدهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: نکند سنگینی آرای آن هزاران هزار همشهری را فراموش کنیم. رأی آن سالمندی را که با دستان چروک خورده و خسته از مشقت‌های روزگار که امیدوار به احیای جریان انقلاب اسلامی بود.

وی یادآور شد: متأسفانه سند پیشنهادی (راهبرد شورای ششم) ارائه شده بود ولی تاکنون به تصویب نرسیده و هنوز اداره داخلی شورا معطل مانده‌اند که چه چیزی را باید جایگزین سند (رویکردهای شورای پنجم) کنند.

طاهری همچنین گفت: سند برنامه اقدام شورای ششم که منظومه و هدف‌های ما است و در جلسات پیش از مراسم تحلیف بر آن پافشاری شده تاکنون مورد تصویب قرار نگرفته و هنوز جلسه نهایی برای این مهم تشكیل نشده و زمانی که از اعضا سؤال می‌شود برخی از آن‌ها هنوز نسبت به بررسی نهایی آن اقدام نکرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه شهر شیراز و ذیل آن برنامه راهبردی شهر و شهرداری شیراز که از 31 سند بالادستی از جمله سند MDG با سند هزاره که در ایران به سند 2030 نیز مشهور است و برای دستیابی به هدف‌های توسعه هزاره در استان استنتاج شده و اهداف و راهبردهای مرتبط با ساختار و عناصر کالبدی شهر استخراج شده و مورد تایید کدامیک از اعضا است. برای تهیه و تصویب این سند از یک مرجع تقلید و حتی از یک روحانی استعلامی اتخاذ نشده است.

وی در پایان از اعضای شورای ششم خواست در خصوص تهیه و تصویب سند چشم‌انداز، راهبردها و برنامه‌های شورا (به تفکیک کمیسیون‌ها) ظرف دو هفته آینده اقدام عاجل و قطعی را صورت دهند.

انتهای پیام
captcha