برپایی مسابقات قرآن کارکنان و خانواد‌ه‌های ودجا نیمه دوم سال
کد خبر: 3995277
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

برپایی مسابقات قرآن کارکنان و خانواد‌ه‌های ودجا نیمه دوم سال

مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که قرار بود در شهریورماه برگزار شود به دلیل شرایط کرونا به نیمه دوم سال موکول شد.

به گزارش ایکنا، زمان برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواد‌ه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دلیل شرایط کرونایی کشور به پاییز و زمستان 1400 موکول شد.

بنابر گفته حسن فراهانی، مدیر دارالقرآن این وزارت «پیش از این مقرر بود که این مسابقات در شهریورماه برگزار شود، اما به دلیل روند صعودی ابتلای به کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و خانواده‌ها طی تصمیم اتخاذ شده این مسابقات در گروه همسران، فرزندان و بانوان شاغل، دهه سوم آذرماه، آن هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد و مسابقات قرآن برادران شاغل و وظیفه، دهه دوم بهمن‌ماه به صورت حضوری برپا می‌شود.»

یادآور می‌شود، این مسابقات در سال گذشته به صورت غیر حضوری برگزار شد. همچنین رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ جزء و حفظ کل و مفاهیم سطح یک و دو قرآن و اذان از جمله رشته‌های این دوره از مسابقات است.

میزبانی هر کدام از گروه‌های مسابقات طبق روال، با یکی از ادارات وزارت دفاع خواهد بود و رقابت در رشته مفاهیم به صورت همزمان در فضای مجازی یا به صورت کتبی و حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha