بسترهای کارآمدی تشکل‌های مردمی در حوزه فرهنگی فراهم می‌شود
کد خبر: 3996331
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

بسترهای کارآمدی تشکل‌های مردمی در حوزه فرهنگی فراهم می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی بسیاری در حوزه فرهنگی توسط جوانان مومن انقلابی فعال شده‌اند و باید بسترهای شکوفایی و کارآمدی بیشتر این تشکل‌ها را در دولت جدید فراهم کنیم.

به گزارش ایکنا از قم، محمدمهدی اسماعیلی عصر پنجشنبه 18شهریور در دیدار با آیت‌الله احمد خاتمی سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش است تا منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، ارتباطات و رسانه را جامه عمل پوشانده و فرهنگ را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی بیان کرد: اگر موضوعات فرهنگی اصلاح نشود معضلات اقتصادی و اجتماعی برغم اولویتی که دارد به سرانجام نخواهد رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی بسیاری در حوزه فرهنگی توسط جوانان مومن انقلابی فعال شده‌اند و ما باید بسترهای شکوفایی و کارآمدی بیشتر این تشکل‌ها را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن آرایش رسانه‌ای خطرناکی علیه انقلاب و کشور ما ترتیب داده و باید بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود آن را به نفع جبهه انقلاب و مومنان تغییر بدهیم.

اسماعیلی یادآور شد: در آستانه یکصدمین سال فعالیت و تاسیس دوره جدید حوزه علمیه قم باید از ظرفیت‌های پربار این نهاد علمی در راستای ارتقای سطح فرهنگی کشور بهره ببریم.

انتهای پیام
captcha