ظرفیت‌های دفتر تبلیغات را برای اعتلای جامعه به‌کار می‌گیریم
کد خبر: 3996395
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
وزیر ارشاد:

ظرفیت‌های دفتر تبلیغات را برای اعتلای جامعه به‌کار می‌گیریم

وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی با اشاره به‌ ظرفیت‌های عظیم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درعرصه دین،‌ فرهنگ‌ و هنر گفت: از این ظرفیت‌ها برای رشد و اعتلای سطح فرهنگ جامعه نهایت استفاده را خواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد شامگاه 18شهریور در دیدار با رئیس و معاونان دفتر تبلیغات اسلامی به‌ تشریح برنامه‌های خود در وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی پرداخت و با اشاره به‌ اینکه تکثر نهادهای فرهنگی یک فرصت است، اظهار کرد: تمرکز بر یک نهاد در عرصه فرهنگ بدون شک تهدیدآفرین است.

وی ادامه داد: تنوع در نهادهای فرهنگی بسیار خوب است، اما این تنوع و تکثر باید با هم‌افزایی همراه باشد. ما به‌ نهادهای فرهنگی نگاه هم‌افزا داریم و از همه ظرفیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی برای پیشبرد اهداف خود در راستای اعتلای فرهنگ جامعه استفاده خواهیم کرد.

وزیر ارشاد اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی زبان گویایی در پاسخگویی علمی فرهنگی به‌ شبهه‌ها و مسائلی که دنیای مدرن برای جامعه به‌وجود آورده، دارد. تلاش‌های دفتر فرصت بزرگی برای نهادهای حاکمیتی است و از همه این ظرفیت‌ها درجهت رشد و اعتلای سطح فرهنگ جامعه نهایت استفاده را خواهیم داشت.

وی در پایان بر ضرورت تداوم جلسه‌های هم افزایی وزارت خود با دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha