برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع
کد خبر: 4002840
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع

مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی 16 و 23 مهرماه با شرکت غیرحضوری متسابقان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامل همسران و فرزندان دختر و پسر به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزای 1، 3، 5 ، 10، 15، 20 و 25 جزء قرآن، اذان و مفاهیم طی 16 و 23 مهرماه از ساعت 8 تا 18 در ستاد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با رقابت 799 نفر در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد که از این تعداد 387 نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که طی این هفته مسابقات در بخش آقایان (شامل فرزندان پسر و کارکنان شاغل و وظیفه) با رقابت 137 نفر انجام می‌شود.

همچنین رقابت 136 شرکت‌کننده رشته مفاهیم در دو بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان از طریق اپلیکیشن انجام خواهد شد. رقابت بخش بانوان نیز با حضور 114 راه‌یافته جمعه، 23 مهرماه در رشته حفظ کل و اجزاء و قرائت برگزار می‌شود.

‌بهروز یاریگل، احمد ابوالقاسمی، محمدمهدی بحرالعلوم، نصرت‌الله حسینی، محمدرضا پورزرگری و شهروز یادگاری از جمله اعضای گروه داوری در بخش آقایان است و ابراهیمی، زهرا صریحی‌نژاد، پرنیان عصابخش، سلیمانی و امیر یوسفی از جمله اعضای گروه داوری در بخش بانوان هستند که با حضور در سالن اجتماعات ستاد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به قضاوت این دوره از رقابت‌ها خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha