علم و دانش؛ از مهم‌ترین عوامل اقتدار پلیس
کد خبر: 4009513
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

علم و دانش؛ از مهم‌ترین عوامل اقتدار پلیس

فرمانده نیروی انتظامی داراب با بیان اينکه ارتقای امنيت اجتماعی مستلزم استفاده از دانشگاه به عنوان مهم‌ترين مراکز توليد علم و دانش است، علم و دانش را از مهم‌ترين عوامل اقتدار پليس برشمرد.

علیرضا نوشاد، فرمانده نیروی انتظامی داراببه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا نوشاد، فرمانده نیروی انتظامی داراب امروز، 9 آبان در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با بیان اينکه ارتقای امنيت اجتماعی مستلزم استفاده از دانشگاه به عنوان مهم‌ترين مراکز توليد علم و دانش است، تصريح کرد: به طورکلی برای ارتقای سطح علمی پليس دانش‌بنيان، تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی برای رسيدن به هدف لازم و ضروری است.

وی، علم و دانش را از مهم‌ترين عوامل اقتدار پليس برشمرد و گفت: بدون شك هر چه بر سطح علمی ماموران انتظامی افزوده شود بازخورد آن در امنيت ملموس‌تر خواهد بود و اين نيز جز با تعامل بين دانشگاه و پليس ممکن نخواهد بود.

جعفر شریعتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داراب نیز در این دیدار بيان كرد: به واسطه حضور هدفمند و تأثيرگذار پليس در جامعه امنيت مطلوبی حاکم است.

وی با بیان اینکه امنيت زيربنای توسعه علمی، اقتصادی، سياسی، فرهنگی و اجتماعی است و تعامل اين دو مجموعه موجب ارتقای امنيت اجتماعی می‌شود، بر تعامل هر چه بیشتر دانشگاه و نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: همه بايد با همدلی و وحدت در اين زمينه تلاش كنيم.

شریعتی بیان کرد: با توجه به انجام فعاليت‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد توسط اساتید و دانشجویان می‌توان موضوعات مورد نياز نیروی انتظامی را احصا و در قالب طرح پژوهشی مشترک يا کارگاه و سمينار آموزشی اجرا كنيم.

انتهای پیام
captcha