بزرگترین نمایشگاه حلال جهان در استانبول برگزار می‌شود
کد خبر: 4012782
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

بزرگترین نمایشگاه حلال جهان در استانبول برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه حلال کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی(OIC) و هفتمین اجلاس جهانی حلال در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از  حلال اکسپو، هشتمین نمایشگاه حلال کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که بزرگترین نمایشگاه حلال در جهان به شمار می‌رود همزمان با هفتمین اجلاس جهانی حلال در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه حلال با همکاری مرکز اسلامی توسعه تجارت (ICDT) و مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی (SMIIC) در مرکز کنگره استانبول در تاریخ 25 تا 28 نوامبر 2021 (4 تا 7 آذزماه) در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

قرار است نمایندگانی از 25 کشور جهان در بخش‌های مختلف هشتمین نمایشگاه حلال از جمله صنایع غذایی، گردشگری، زیبایی بهداشتی و همچنین نشریات و آموزش حضور یابند.

اکسپوی جهانی به منظور زمینه‌سازی برای بازارهای جدید و افزایش معاملات با گواهی حلال با شعار «دوران جدید و هنجارهای جدید؛ ضرورت تولید و مصرف حلال» برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود این نمایشگاه فرصت‌هایی را برای ملاقات دست‌اندرکاران شرکت‌های پیشرو و ارزیابی پتانسیل‌های تجاری در حوزه بازار حلال فراهم کند.

جمعی از اساتید دانشگاه، بازرگانان و مدیران شرکت‌های صنعتی از سراسر جهان در این رویداد بزرگ اقتصادی جهان اسلام شرکت خواهند کرد.

این رویداد سالانه با هدف افزایش همکاری و همبستگی بین کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و همچنین تقویت روابط مبتنی بر صنعت حلال با کشورهای غیر عضو برگزار می‌شود. این اکسپو همزمان با هفتمین اجلاس جهانی حلال برگزار خواهد شد.

گردشگری حلال، امور مالی اسلامی، بسته‌بندی، پوشاک و مد اسلامی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی، غذا و نوشیدنی، ماشین آلات و تجهیزات فرآوری مواد غذایی از جمله بخش‌های ارائه شده در این نمایشگاه خواهد بود.

آخرین دوره این نمایشگاه در سال 2019 با میزبانی 378 غرفه‌دار از 36 کشور جهان و جذب بیش از 34 هزار بازدیدکننده از 94 کشور جهان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha