ششمین جلسه ارتقا دعاخوان ممتاز برگزار شد
کد خبر: 4014333
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

ششمین جلسه ارتقا دعاخوان ممتاز برگزار شد

ششمین جلسه ارتقای دعاخوان ممتاز برگزار شد که از نظر کارشناسان جلسه، هیچکدام از دعا‌های اجرا شده نتوانست نصاب لازم را کسب کند و در نتیجه این جلسه بدون تعیین دعاخوان منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا، ششمین جلسه از پنجمین دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز کشور، چهارشنبه، ۲۶ آبان از ساعت ١٨ تا ۲۰، به صورت نیمه حضوری و مجازی به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد و دعاخوانان ممتاز با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری، در این جلسه شرکت کردند.

در این جلسه سیدعباس انجام، کارشناس و داور رشته دعاخوانی به‌صورت حضوری و رضا روان‌بخش کارشناس مقامات و نغمات ایرانی به صورت مجازی به نقد و تحلیل اجرای دعاخوانان پرداختند.
 
مروری بر مطالب جلسات گذشته، تدریس آواز افشاری از مشتقات دستگاه شور و کارورزی اجرای این نغمات با مشارکت همه دعاخوانان، از مواردی بود که روان بخش به آن پرداخت.
 
محمد فاضلی‌مطلق از تهران و مهدی روحانی از فارس در ارتباط مجازی، دعاخوانانی بودند که اجرای ایشان از تعقیبات نماز ظهر و عصر مورد نقد و تحلیل قرار گرفت.
 
از نظر کارشناسان جلسه، هیچکدام از دعا‌های اجرا شده نتوانست نصاب لازم را کسب کند؛ در نتیجه این جلسه بدون تعیین دعاخوان منتخب به کار خود پایان داد.

جلسات ارتقای دعاخوانان در این دوره، یک نوبت به صورت نیمه حضوری و یک نوبت به صورت مجازی در هرماه برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha