سخنگوی حماس: هدف عادی‌سازی روابط، تضعیف محور مقاومت و آرمان فلسطین است
کد خبر: 4013798
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

سخنگوی حماس: هدف عادی‌سازی روابط، تضعیف محور مقاومت و آرمان فلسطین است

سخنگوی حماس تأکید کرد هدف طراحان عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی، تضعیف محور مقاومت و آرمان فلسطین است.

سخنگوی حماس: هدف عادی‌سازی روابط، تضعیف محور مقاومت و آرمان فلسطین استبه گزارش ایکنا؛ به نقل از رادیو صدای قدس، حازم قاسم، سخنگوی حماس در گفت‌و‌گو با این رادیو گفت: عادی‌سازی روابط امارات با دولت اشغالگر با اقدامات عملی با هدف تقویت امنیت و حضور نظامی این کشور در منطقه وارد خطرناک‌ترین مرحله می‌شود.

وی افزود: خطرناکترین مرحله عادی‌سازی، گذار به مرحله همکاری نظامی و امنیتی از طریق تمرینات نظامی مشترک تحت حمایت آمریکاست.

سخنگوی حماس ادامه داد: هدف رژیم اشغالگر تقویت پروژه صهیونیستی در منطقه، حمایت از روایت صهیونیستی و مشارکت امنیتی و نظامی در برابر محور مقاومت و منافع اعراب است. خطر کاری که امارات انجام داده در تشویق کشورهای منطقه به عادی‌سازی با کشور اشغالگر نهفته است.

وی افزود: تمرکز رژیم اشغالگر بر مسیر امنیتی عادی‌سازی، با اعزام وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای بسیج مواضع نظامی و امنیتی و سیاسی علیه آرمان فلسطین است.

حازم قاسم تأکید کرد: ما پایبندی مستمر حکومت خودگردان به توافقات امنیتی و هماهنگی با رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنیم که کشورهای همسایه از آن به عنوان بهانه‌ای برای عادی‌سازی با این رژیم استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: ما از حکومت خودگردان می‌خواهیم که رابطه خود را با اشغالگران قطع کند، هماهنگی امنیتی را متوقف کند و مواضعی که عادی‌سازی را رد می‌کنند، تقویت کند.

وی افزود: ما از موضع مردم عرب در رد سیاست‌های عادی‌سازی که از سوی برخی از رهبران و رهبران کشورهای عربی دنبال می‌شود، استقبال می‌کنیم.

سخنگوی حماس در پایان گفت: باید با محور مقاومت در منطقه که سیاست عادی‌سازی با دولت اشغالگر را رد می‌کند، هماهنگی کامل داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha