بازدید رئیس ستفا از مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاددانشگاهی
کد خبر: 4014652
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

بازدید رئیس ستفا از مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاددانشگاهی

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاددانش بنیان جهاددانشگاهی(ستفا) و معاون این سازمان از مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاددانشگاهی بازدید کردند.

بازدید رئیس ستفا از مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاددانشگاهی، میزبان بهروز بادکو، رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاددانش بنیان جهاد دانشگاهی و محمدحامد شام بیاتی، معاون فناوری ستفا شد.

در این بازدید که با هدف ارائه گزارش از عملکرد مرکز رشد در طول یک سال گذشته و روند رشد واحدهای فناور مرکز شکل گرفت، ابتدا بهروز بادکو از واحدهای مستقر بازدید و توضیحات ایشان را در خصوص نحوه پیشبرد اهداف و همچنین چالش‌های پیشروی ایده محوری مدنظرشان شنید.

بادکو در خلال این بخش از بازدید جهت تسهیل و کمک به واحدها از طریق تماس تلفنی با مدیران و کارشناسان مختلف در بخش‌های دیگر جهاد، هر یک از واحدهای فناور را به قسمت‌هایی که می‌توانستند در فرآیند رشد و تحقق ایده محوری آن‌ها تأثیرگذار باشند از جمله مؤسسه رویان، دفتر تجاری سوریه، پژوهشکده ابن‌سینا و ... مرتبط کرد.

رئیس ستفا همچنین در فضای صمیمی با واحدها از تجربیات ارزشمندشان برای واحدها گفتند و از آن‌ها خواستند که در اجرای ایده محوری در کمترین زمان ممکن تلاش کنند و درصورتی‌که تجاری‌سازی یک ایده را عملیاتی نمی‌بینند، منابع و توان خود را در به ثمر رساندن و سایر ایده‌ها صرف کنند و از رؤیاپردازی پرهیز داشته باشند.

بازدید رئیس ستفا از مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاددانشگاهی

در پایان این بازدید نیز جلسه‌ای با حضور مهمانان و محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، سیدنعیم اورازانی، رئیس مرکز رشد و شکوفایی فناوری‏‌ها و هنر قرآنی و کامیار محبوبیان، معاون مرکز رشد واحدهای فناور و هنر قرآنی برگزار شد که در آن ضمن هم‌اندیشی برای بهبود فرآیندهای مرکز رشد، رویکرد ستفا برای بهینه‌سازی و بالا بردن بازدهی زیرمجموعه‌های مربوطه با سوق دادن ایده‌ها به سمت حل مشکلات و پاسخ به نیازهای درون‌سازمانی و بهره‌برداری بهینه از واحدهای فناور از سوی محمدحامد شام بیاتی تبیین شد.

بازدید رئیس ستفا از مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاددانشگاهی

محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور ضمن تحسین این رویکرد و تأکید بر توجه به این مسئله توسط مرکز رشد اظهار کرد: برنامه مرکز رشد در دوره اخیر به سمت رفع نیازهای سازمان متمایل شده است که ازجمله مصادیق آن، سامانه بین‌الملل مشاور با رویکرد اسلامی و همچنین پورتال نمایشگاه مجازی بوده است.

به گزارش ایکنا، این بازدید که به مدت 150 دقیقه و با علاقه و دقت زیاد از سوی مهمانان انجام گرفت با بدرقه محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha