زمینه ارائه خدمات بهتر به نیازمندان در شیراز را فراهم می‌کنیم
کد خبر: 4018711
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

زمینه ارائه خدمات بهتر به نیازمندان در شیراز را فراهم می‌کنیم

شهردار شیراز با اعلام آمادگی شهرداری برای هرگونه همکاری قانونی با کمیته امداد گفت: تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتری برای نیازمندان باشیم.

سید احسان اصنافی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی، شهردار شیراز امروز، 14 آذرماه در دیدار با محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان فارس با اعلام آمادگی شهرداری برای هرگونه همکاری قانونی با کمیته امداد گفت: شهرداری همواره در انجام کارهایی که سود آن به همه شهروندان به ویژه نیازمندان برسد پیشگام بوده و گام‌های خوبی برداشته است و در حد توان و در چارچوب‌های قانونی با نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه‌های گوناگون همکاری خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کارهایی در جهت خدمت به نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد انجام دهد، تصریح کرد: همکاری و تعامل بیشتر بین شهرداری شیراز و کمیته امداد موجب بهبود اوضاع مددجویان این نهاد می شود.

شهردار شیراز افزود: نهاد کمیته امداد از دستگاه‌‌های خدمت‌رسان به خانواده‌‌های نیازمند است که در مناسبت‌‌ها و اعیاد، طرح‌ها و پویش‌‌های نیکوکاری مؤثری برگزار می ‌کند که مدیریت شهری نیز همواره در کنار این نهاد خواهد بود.

اصنافی همچنین متذکر شد: تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتری برای نیازمندان باشیم که همکاری و همراهی بیشتر شهرداری و کمیته امداد خمینی، مسیر را هموارتر خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha