همکاری مرکز آموزش قرآن نجف با دانشگاه فنی «الفرات»
کد خبر: 4018918
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

همکاری مرکز آموزش قرآن نجف با دانشگاه فنی «الفرات»

  مرکز آموزش قرآن نجف اشرف وابسته به مجمع علمی قرآن کریم آستان مقدس عباسی سند همکاری و کار مشترک با دانشگاه فنی الفرات الاوسط امضا کرد.  

بازدید مدیران مرکز آموزش قرآن نجف اشرف از دانشگاه فنی الفرات

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، این سند همکاری مشترک به دنبال بازدید مدیران مرکز قرآن نجف اشرف از دانشگاه فنی الفرات الاوسط و با هدف انجام فعالیت‌های قرآنی در داخل دانشگاه و ریشه‌دار کردن فرهنگ قرآنی در میان دانشجویان به امضا رسید.
 
دو طرف در این دیدار درباره برخی مسائل از جمله اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در داخل دانشگاه، راه‌های همکاری علمی و فرهنگی مشترک و اجرای آنها که آستان مقدس عباسی در بسیاری از دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های عراقی با هدف ایجاد فضای قرآنی و عقیدتی طبق اصول صحیح اسلامی ایجاد کرده است، توافق کردند.
همکاری مرکز آموزش قرآن نجف با دانشگاه فنی «الفرات»
 مدیر مرکز آموزش قرآن درباره این دیدار گفت: بازدید مدیران مرکز از این دانشگاه بخشی از سلسله بازدیدهای ما از دانشگاه‌های مختلف در جهت فعال شدن اقدامات قرآنی در داخل دانشگاه‌ها است و در تحقق توسعه مهارت‌های جوانان و رشد آموزه‌های قرآنی آنان در زمینه‌های دینی و اجتماعی نقش بسزایی دارد. 
وی افزود: در صورت توافق بر پیشنهاد ما، بند‌های این توافقنامه را به اجرا در خواهیم آورد. تاکنون نیز برنامه‌های کاملی شامل نشست‌های قرآنی در دانشکده‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه، برگزاری نشست در بخش‌های داخلی، مسابقه حفظ و قرائت قرآن، نمایشگاه عکس قرآنی، مسابقات مکتوب قرآنی، دوره‌های قرائت صحیح همراه با قواعد تجوید قرآن و برنامه‌های ارتقای قرآنی اساتید دانشگاه‌ها تهیه شده است.
 
معاون رئیس دانشگاه نیز از طرح پیشنهادی استقبال و از اقدامات علمی آستان مقدس عباسی از جمله این طرح قرآنی در دانشگاه‌ها تقدیر و تشکر کرد.
 
همکاری مرکز آموزش قرآن نجف با دانشگاه فنی «الفرات»
انتهای پیام
captcha