وبینار آموزشی «تأمین مالی فناوری‌های فرهنگی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4020734
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

وبینار آموزشی «تأمین مالی فناوری‌های فرهنگی» برگزار می‌شود

وبینار آموزشی «تأمین مالی فناوری‌های فرهنگی» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار می‌شود.

وبینار آموزشی «تأمین مالی فناوری‌های فرهنگی»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، وبینار آموزشی «تأمین مالی فناوری‌های فرهنگی» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار می‌شود.

این وبینار با ارائه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدصادق، معاون آموزش و توسعه نوآوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برپا خواهد شد.

وبینار آموزشی مذکور پنجشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود؛ شرکت در این کارگاه از طریق لینک http://dte.bz/TND6P صورت می‌گیرد.

یادآوری می‌شود، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری پارک علم و فناوری استان قم تأسیس شده است، در این مرکز، ایده‌های خلاق و نوآورانه که قابلیت ترویج ارزش‌های فرهنگی به صورت تاب‌آور را داشته باشد پذیرش می‌شوند، فعالان فرهنگی و قرآنی می‌توانند با خلق ایده‌های نوین شرایطی فراهم آورند که ایده‌های خلاقانه و ارزش‌آفرین به خدمت یا محصول نوآورانه تبدیل شده و در اختیار آحاد جامعه قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha