سوگواره «به یاد پدر» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4026422
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
به همت مؤسسه مهر تابان مهدوی؛

سوگواره «به یاد پدر» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی از اجرای سوگواره نمایشی «به یاد پدر»، به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان خبر داد.

سوگواره نمایشی «به یاد پدر»

حمیدرضا تاجی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، در خصوص برنامه‌های این مؤسسه به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: سوگواره نمایشی «به یاد پدر»، کاری از مؤسسه مهر تابان مهدوی است که از 14 تا 19 دی‌ماه جاری در سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایش در 10 نوبت و هر شب رأس ساعت 20 برگزار می‌شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه، 16 و 17 دی‌ماه جاری، دو نوبت در ساعت‌های 10 و 18 نیز به نوبت اصلی اضافه می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی اضافه کرد: کارگردان سوگواره نمایشی «به یاد پدر»، سیدروح‌الله فهیمی است و سیدعلیرضا بدری، محمدرضا رفیعی، ابوالفضل شریفی، عبدالرسول زارع و حجت دشتگرد در آن ایفای نقش می‌کنند.

وی ادامه داد: در این نمایش، علاوه بر ترسیم جنبه‌های احساسی و عاطفی ایام سوگواری حضرت فاطمه(س)، تلاش می‌شود به بعضی از شبهات درباره قضایای منجر به شهادت آن حضرت نیز پاسخ داده شود.

تاجی بیان کرد: علاقه‌مندان برای تماشای سوگواره نمایشی «به یاد پدر» باید بلیط رایگان این نمایش را با مراجعه به مؤسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی به نشانی چهارراه تختی، خیابان عبدالرزاق، کوچه شماره 2 تهیه کنند.

وی همچنین از برپایی قافله عزاداری «نوگلان فاطمی» به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ویژه کودکان و نوجوانان است و در روز جمعه، 17 دی‌ماه جاری، از ساعت 15 تا 17، از میدان انقلاب تا میدان امام حسین(ع)، گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha