ضرورت تهیه برند گردشگری شیراز
کد خبر: 4031643
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

ضرورت تهیه برند گردشگری شیراز

سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی فارس بر لزوم تهیه برند گردشگری برای شهر شیراز تأکید کرد و افزود: مطالعات پژوهشی برند شیراز انجام‌ شده و شعار و نماد آن نیز باید مشخص شود.

نشست با فعالان گردشگری، شیراز به‌ گزارش ایکنا از فارس، سیدموید محسن‌نژاد، سرپرست اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی فارس، امروز، ۶ بهمن‌ماه  در نشستی با روسای صنوف و فعالان گردشگری فارس بر لزوم تهیه برند گردشگری برای شهر شیراز تأکید کرد و افزود: مطالعات پژوهشی برند شیراز انجام‌شده و شعار و نماد آن نیز باید مشخص شود.

وی بر لزوم همدلی و اتحاد بیشتر بین صنوف گردشگری این استان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در صنوف گردشگری استان فارس متخصصین و صاحب‌نظران متعددی مشغول به فعالیت هستند، بی‌شک با همدلی و اتحاد بیشتر و با استفاده از تخصص و تجارب آن‌ها در امور گردشگری شاهد توسعه همه‌جانبه استان باشیم.

محسن‌نژاد گفت: ستاد خدمات سفر فعال‌شده و آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به فارس و شهر شیراز در حال انجام است که بی‌شک هر اقدامی دراین‌باره با مشارکت صنوف گردشگری شکل بهتری خواهد داشت.

سرپرست اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی فارس ادامه داد: نوروز سال آینده شاهد حضور مسافران بی‌شماری به شهر شیراز خواهیم بود و باید مانند سنوات گذشته (قبل از شیوع بیماری کرونا) کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha