برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی
کد خبر: 4032421
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی

آیین تکریم مهدی عباسی، رییس سابق و معارفه رضا فریدزاده،‌ سرپرست جدید سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با تأکید بر ادامه اقداماتی قبلی این سازمان همچون تکمیل شبکه‌سازی دانشجویی برگزار شد.

یبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، آیین تکریم رییس سابق و سرپرست جدید سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی  با حضور  علیرضا زجاجی، مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست جهاددانشگاهی و جمال رحیمیان، سرپرست معاونت فرهنگی این نهاد برگزار شد.

زجاجی در این مراسم گفت: امیدواریم سرپرست جدید سازمان دانشجویان با شناختی که از پیش نسبت به این مجموعه‌ دارند، تکمیل‌کننده‌ کارها و زحماتی باشند که از زمان تشکیل سازمان دانشجویان انجام‌ شده است.

وی تأکید کرد: شبکه‌سازی دانشجویی که در دوره ریاست قبلی ایجاد شده است باید تکمیل و به مرحله کامل خود برسد و واقعاً بتوانیم خادم مردم باشیم. 

مهندس زجاجی ادامه داد: فکر می‌کنم که در دانشگاه‌ها و در میان قشر دانشجو، علاقه‌ به خدمت به محرومین زیاد است و باید بتوانیم این کارها را کامل کنیم و شبکه دانشجویی را به‌گونه‌ای طراحی و تنظیم کنیم تا در ایامی همچون نوروز، بتوان در قالب تیم و گروه در مناطق محروم خدمت کرد.

جمال رحیمیان نیز در ادامه تصریح کرد: افرادی که مسئولیتی به عهده داشته‌اند می‌دانند که مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی و به‌ویژه در جهاددانشگاهی بار سنگینی است که بر عهده یک فرد قرار می‌گیرد و این بار سنگین، واقعا گاهی اوقات زندگی شخصی افراد را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد. 

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با تأکید بر اینکه مسئولیت در حوزه فرهنگی سختی مضاعفی دارد اظهار کرد: کار با دانشجو و نیروهای دانشجو، بعضاً از روح و جسم آدم انرژی می‌گیرد و این وظیفه کسی است که پذیرفت خدمت‌گزار نسل جوان دانشجو باشد. ان‌شاءالله بتوانیم با هم فضای خوبی را فراهم کنیم و بیش‌ از پیش سازمان بدرخشد. 

در ادامه عباسی، رئیس سابق سازمان دانشجویان گفت: به نظر بنده، جهاددانشگاهی جایی است که کار کردن در آن‌هم انگیزه دو چندان می‌خواهد و هم افتخار است. خود را به‌عنوان یک سرباز کوچک در جهاد می‌دانم و فکر می‌کنم جهاد هم یک وظیفه نسبت به نیروهایش دارد و آن تقویت انگیزه‌هایشان است و اجازه دهند که فعالیت کنند. اگر خطایی از آن‌ها سر بزند، به آن‌ها بازخورد بدهد، اشتباهات را اصلاح کنند، راهنمایی و تذکر دهند.

رضا فریدزاده، سرپرست جدید سازمان دانشجویان نیز با تأکید بر اینکه من برای متوقف کردن کاری نیامده‌ام گفت: سعی می‌کنیم کارهایی را که ریاست قبلی سازمان آغاز کردند، ادامه دهیم و سازوکارهای جدیدتری هم اضافه خواهد شد و با هم، دست در دست هم، تلاش می‌کنیم که جهاددانشگاهی و سازمان دانشجویان، یک‌قدم به جلو بردارد. 

انتهای پیام
captcha