طرح تفسیرخوانی «ذکر مبارک» وارد پانزدهمین مرحله خود شد
کد خبر: 4094133
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

طرح تفسیرخوانی «ذکر مبارک» وارد پانزدهمین مرحله خود شد

پانزدهمین مرحله طرح تفسیرخوانی کتاب ذکر مبارک از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی فارس برگزار می‌شود.

طرح تفسیرخوانی «ذکر مبارک»به گزارش ایکنا، پانزدهمین مرحله طرح تفسیرخوانی کتاب ذکر مبارک از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی فارس برگزار می‌شود. منبع و محتوای مسابقه، مطالعه ۱۰ صفحه از جلد ۲ کتاب ذکر مبارک در هر ماه است که در این مرحله از صفحه ۱۵۱ تا ۱۶۰ تعیین شده است.

در آزمون این مرحله 15 سؤال شامل 10 سؤال تفسیری و پنج سؤال واژگانی طرح و آزمون نیز در روز 27 آبان‌ماه از ساعت 19 به مدت 17 دقیقه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان با ارسال حداکثر دو برداشت خود از محتوای ۱۰ صفحه آزمونی تا حداکثر یک هفته قبل از آزمون و انعکاس آن در کانال کانون به نشانی https://eitaa.com/shrshqc در ایتا می‌توانند دو امتیاز علاوه بر نمره آزمونی خود دریافت کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره بیستم آبان‌ماه از طریق تماس با شماره 09900352198 و شناسه Zekre_mobarak401 در ایتا اعلام شده است.

مجموعه شش‌جلدی ذکر مبارک کتابی آموزشی و درسی است و در تألیف آن از تفاسیری همچون المیزان، نمونه، تسنیم، نور و مجمع‌البیان استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha