سخنگوی انصار الله، حاکمان امارات را مزدوران دشمن صهیونیستی خواند
کد خبر: 4033135
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

سخنگوی انصار الله، حاکمان امارات را مزدوران دشمن صهیونیستی خواند

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصار الله یمن، حاکمان امارات را مزدوران دشمن صهیونیستی توصیف کرد و تجاوز به یمن را نیز بخشی از خدمات این مزدوران به رژیم صهیونیستی خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از اسپوتنیک عربی، عبدالسلام با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود گفت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دشمنی با اسلام و مسلمانان است که این قوم از آن نیز بسیار فراتر رفته‌اند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی از تمایل افسارگسیخته این حاکمان برای خدمت به خود سیر نمی‌شود و تجاوز به یمن نیز بخشی از خدمات آن‌ها به دشمن صهیونیستی است.

عبدالسلام بیان کرد: دشمن صهیونیستی و عوامل آن روز حسابی دارند که ناگزیر فرا خواهد رسید و به اذن خداوند، لعنت مردم، همه آن‌ها را فرا خواهد گرفت.

این در حالی است که مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی انصار الله نیز بار دیگر به امارات نسبت به ادامه مشارکت در عملیات ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی هشدار داد و بر ادامه حملات به امارات تأکید کرد.

المشاط گفت: ما قبلاً نیز هشدار داده بودیم که ادامه تجاوز، محاصره و تلاش برای اشغال کشور عزیز ما خطراتی را متوجه اقتصاد و سرمایه‌گذاری در امارات خواهد کرد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با انتشار یک بیانیه نظامی در سحرگاه روز دوشنبه اعلام کرده بود که با چندین فروند موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در ابوظبی و با پهپادهای صماد نیز به چندین هدف مهم در دبی حمله کرده است.

انتهای پیام
captcha