برگزاری مسابقه علمی انقلاب مردمی در انگلیس
کد خبر: 4034732
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

برگزاری مسابقه علمی انقلاب مردمی در انگلیس

مرکز اسلامی انگلیس در لندن به مناسبت چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه علمی انقلاب مردمی برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه علمی انقلاب مردمی در انگلیسبه گزارش ایکنا، این مسابقه شامل 12 سؤال عمومی برگرفته از کتاب «آزادی معنوی» استاد شهید مرتضی مطهری است و در وب‌سایت مرکز اسلامی انگلیس به نشانی https://ic-el.uk/fajr-quiz موجود است.

بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس، علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت 18 جمعه، 11 فوریه سال 2022 برابر با 22 بهمن ماه در مسابقه شرکت کنند.

به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جایزه نفیس اهدا می‌شود. برگزیدگان مسابقه تا ساعت 18:30 دقیقه روز جمعه مشخص می‌شوند و با حضور در مراسم جشن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 19 تا 21 همین روز در مرکز اسلامی انگلیس می‌توانند جایزه خود را دریافت کنند.

همزمان با مسابقه علمی انقلاب مردمی، مسابقه نقاشی نیز در دهه فجر چهل و سوم با هدف مشارکت دانش‌آموزان در لندن برگزار شده است.

دانش‌آموزان دو مدرسه تبیان و جمهوری اسلامی ایران در لندن در این رقابت هنری شرکت کرده‌اند. از میان برگزیدگان این مسابقه نقاشی که تصویرنگاری از انقلاب مردمی ایران در سال 57 است به پنج نفر جایزه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha