دوره مجازی تدبر در قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4035189
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
از سوی دانشگاه فردوسی؛

دوره مجازی تدبر در قرآن برگزار می‌شود

دوره تدبر در قرآن از سوی مرکز قرآنی شهید شهریاری دانشگاه فردوسی ویژه عموم علاقه‌مندان با همکاری مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دوره تدبر در قرآنبه گزارش ایکنا، دوره تدبر در قرآن از سوی مرکز قرآنی شهید شهریاری دانشگاه فردوسی با همکاری مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در پنج ترم برگزار می‌شود.

این دوره در سه بخش شامل مقدمات تدبر در قرآن با تدریس رضا دژبخش، بخش دوم روش‌های تفکر در قرآن و بخش سوم روش‌های تدبر کلمه‌ای با تدریس هانی چیت‌چیان برپا می‌شود.

کل دوره به صورت مجازی و هفته‌ای یک جلسه برگزار می‌شود. شرکت در این دوره برای عموم آقایان و بانوان آزاد و امکان شرکت در این دوره به دو صورت اُنسی(قرآن‌آموزان می‌توانند تمام پنج ترم بدون حضور و غیاب و امتحان‌ شرکت کنند) یا آکادمیک ممکن است.

در صورت حضور آکادمیک نیز قرآ‌ن‌آموز موظف است تمام پنج ترم را به طور مستمر شرکت کرده و حضور در کلاس و مباحث کلاس و همچنین امتحان آخر ترم جهت دریافت مدرک اجباری است.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌ 05138806437 تماس بگیرند یا به شناسه markazquranium در پیام‌رسان تلگرام پیام دهند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha