کلاس‌های مقدماتی تدبر در قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4032917
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
از سوی مدرسه دانشجویی اولوالالباب؛

کلاس‌های مقدماتی تدبر در قرآن برگزار می‌شود

کلاس‌های مقدماتی تدبر در قرآن ویژه رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی، فعالان حوزه ادبیات، معلمان، علاقه‌مندان به علوم انسانی و ... از سوی مدرسه دانشجویی اولوالالباب برگزار می‌شود.

کلاس‌های مقدمات تدبر در قرآنبه گزارش ایکنا، ثبت‌نام کلاس‌های حضوری و مجازی مقدمات تدبر در قرآن ویژه رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی، فعالان حوزه ادبیات، هنر و رسانه، معلمان و فعالان تعلیم و تربیت، علاقه‌مندان به علوم انسانی، طلاب حوز‌ه‌های علمیه و رشته‌های علوم انسانی از سوی مدرسه دانشجویی اولوالالباب (تدبر در قرآن) زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران آغاز شد.

ثبت نام این دوره که از 18 بهمن‌ماه 1400 برگزار می‌شود از طریق پایگاه اینترنتی www.QuranEtratSchool.ir آغاز شده است. مدرسه دانشجویی اولوالالباب در زمستان ۱۴۰۰، دوره‌های جدید مقدماتی تدبر در قرآن را به صورت جداگانه برای بانوان و آقایان و در قالب دوره‌های حضوری و مجازی آنلاین برگزار می‌کند. در این دوره‌ها مبانی، مقدمات، کلیات و تفصیل روش‌های تدبر در قرآن به صورت عملی و کاربردی آموزش داده می‌شود.

در دوره مقدمات تدبر در قرآن، در مورد ضرورت مطالعه و پیاده‌سازی حقایق قرآن، ضرورت انس و تدبر و همچنین در مورد معنای تدبر، مراحل و روش‌های آن توضیح داده می‌شود و کلیات روش‌های تدبر در قرآن ارائه و بررسی می‌شود.

کلاس‌های حضوری، با تعداد محدود و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل مدرسه دانشجویی قرآن و عترت، واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی برگزار خواهد شد.

کلاس‌های مجازی نیز به صورت آنلاین و در فضای اسکای‌روم برپا خواهد شد.

محتوای ارائه شده در همه دوره‌های فوق، کتاب مقدمات تدبر در قرآن، جلد اول از مجموعه آموزش روش‌های تدبر در قرآن است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha