گزارش کارگروه‌های مدرسه دانشجویی قرآن در تازه‌ترین شماره نشریه کاشف
کد خبر: 4031558
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

گزارش کارگروه‌های مدرسه دانشجویی قرآن در تازه‌ترین شماره نشریه کاشف

شماره ۲۶۴ نشریه کاشف ویژه‌نامه گزارش کارگروه‌های مدرسه دانشجویی قرآن و عترت از فعالیت‌های گذشته تاکنون منتشر شد.

نشریه کاشفبه گزارش ایکنا، شماره 264 نشریه کاشف ویژه‌نامه گزارش کارگروه‌های مدرسه دانشجویی قرآن و عترت از فعالیت‌های گذشته تاکنون و برنامه‌های یک سال آتی منتشر شد.

در مقدمه این نشریه آمده است: مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران، عنوانی است که ذیل آن گروه‌های متعدد تخصصی با پایه و رویکرد روش‌های تدبر در قرآن درصدد استخراج مسائل کشور و یافتن راه حل مسائل و اقدام و عملیات جهت آبادسازی جامعه به صورت روشمند از متن قرآن به عنوان کتاب «تبیان کل شیء» هستند. تأسیس این ساختار به سال 1393برمی‌گردد و در طول این سال‌ها فعالیت‌های متعددی توسط گروه‌ها صورت گرفته است.

در بخش دیگری از این نشریه نیز به برنامه‌های آتی پرداخته شده، در این باره به برگزاری جلسات شناسایی مبانی رشد و تولید خروجی و نقشه‌های مفهومی از کتب منظومه رشد، ادامه برگزاری جلسات موضوعی با کارگروه‌های دیگر و بررسی مسائل آن‌ها، شناسایی گروه‌های مطالعاتی و جریان‌هایی که در حوزه رشد کار پژوهشی و عملیاتی انجام می‌دهند، زمینه‌سازی برای افراد و گروه‌های فعال در حوزه رشد برای دسترسی به منابع صوتی، تصویری، مجازی، حضوری منظومه رشد، برگزاری دوره آموزشی عمومی و تخصصی رشد از دی‌ماه 1400، تعیین نقشه مفهومی منظومه رشد بر اساس سوره نحل، فعال کردن افرادی که در حوزه رشد علاقه به کار دارند با ارتباط دادن به گروه‌های دیگر و ...  اشاره شده است.

علاقه‌مندان برای دستیابی به این نشریه می‌توانند به نشانی http://quranetratschool.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha