انتشار کتاب صوتی و تصویری روخوانی و روان‌خوانی قرآن + فیلم
کد خبر: 4036366
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

انتشار کتاب صوتی و تصویری روخوانی و روان‌خوانی قرآن + فیلم

کتاب صوتی و تصویری روخوانی و روان‌خوانی قرآن با تدریس سروش عظیمی، مدیر مؤسسه اظهرالجمیل در ۱۵ جلسه منتشر شد.

کتاب روخوانی و روانخوانی قرآنبه گزارش ایکنا، نگاهی اجمالی به دستاورد آموزش قرآن در کشور ما نشان می‏‌دهد که این دستاورد، نه با جایگاه ویژه قرآن تناسب دارد و نه با میزان علاقه‌ای که تمام آحاد مردم برای قرآن قائل هستند. از این‏ رو به دنبال توصیه‏‌ها و تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در اعتلای آموزش عمومی قرآن در کشور، تلاش‏‌هایی در فراهم آوردن زمینه‏‌های لازم برای اعتلا و تقویت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن آغاز شده است.

سروش عظیمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد و تولیدکننده کتاب صوتی و تصویری روخوانی و روان‌خوانی قرآن با اعلام خبر انتشار کتاب صوتی و تصویری آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن اظهار کرد: اهداف آموزش قرآن اولین و مهم‏ترین امری بود که باید مورد بازنگری و ملاحظه کارشناسانه قرار می‏‌گرفت تا براساس آن، سایر اجزا و ارکان یک برنامه آموزشی مانند اصول حاکم بر آموزش قرآن، سازمان‏دهی منطقی محتوا، روش‏‌های مناسب آموزش، تربیت معلم و ارتقای توانایی معلمان قرآن، نظام و شیوه‏‌های ارزش‏یابی و ویژگی‏‌ها و تولید مواد آموزشی و کمک‌آموزشی، تعیین و تدوین شود.

وی گفت: از این رو مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد مقدس دست به تولید آموزش آوایی زد و در ۱۵ درس، آموزش روخوانی و روان‌خوانی را با روش جدید تولید و منتشر کرد.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از این مجموعه دروس می‌توانند به نشانی‌های https://www.aparat.com/Azharoljamilolala (بخش آموزش مؤسسه) و کانال تلگرام مؤسسه https://t.me/Azharaljamilala مراجعه کنند.

مجموعه آموزش تدریس تجوید تخصصی و راوی‌گری تاریخچه ۱۴ معصوم نیز در این مؤسسه در دست تولید است.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha