محافل انس با قرآن در سمنان و قم برگزار شد
کد خبر: 4027275
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
از سوی مؤسسه اظهرالجمیل؛

محافل انس با قرآن در سمنان و قم برگزار شد

محافل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و حضرت زهرا(س) در استان سمنان و قم از سوی مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت زهرا(س) محافل انس با قرآن در استان سمنان و قم تا شب گذشته برگزار شد.

این محافل نورانی با همت مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد و بسیجیان برگزار شد. قاریان اعزامی از مشهد محمدامین کهن، علی‌اصغر علیپور و پوریا بلوکی بودند.

سروش عظیمی، مدیر این مؤسسه در یکی از محافل قرآنی که در شهر بسطام برگزار شد، در جمع مردم گفت: شهادت ارثی است که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می‌دانستند و در راه مکتب پرافتخار اسلام با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری می‌کردند، به ملت شهیدپرور ما رسیده است.

وی ادامه داد: شهادت یک لباس تک‌سایز است، هر وقت و هر زمان اندازه‌ات را به لباس شهادت رساندی، هر جا که باشی با شهادت از دنیا می‌روی، شهادت بازی بردار نیست، بازی بر دار است. دیده‌ایم که تک سایزها را به حراج می‌گذارند، به خاطر کم بودن مشتری، ولی تک سایز شهادت را مزایده‌ای می‌فروشند، هر کسی بابت آن بهای بیشتری بدهد، به او می‌دهند. بیشترین بها، که عبارت خوبی نیست، به جای آن می‌گویم تمام دار و ندارش.

یادآور می‌شود، در پایان این محافل، این قاریان مهمان حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران شدند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha