کاروان قرآنی فجر سلیمانی مشهد در راه جنوب
کد خبر: 4032863
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

کاروان قرآنی فجر سلیمانی مشهد در راه جنوب

برنامه‌های کاروان قرآنی فجر سلیمانی مشهد از میلاد حضرت زهرا(س) آغاز شده و بعد از عبور از چندین شهر راهی جنوب کشور شده است.

کاروان قرآنی فجر سلیمانی مشهد به گزارش ایکنا، کاروان قرآنی مؤسسه اظهر الجمیل الاعلی(کاروان فجر سلیمانی) از سال 1390 آغاز به کار کرده است. در سال جاری نیز محافل قرآنی خود را از چهارم بهمن مصادف با ولادت حضرت زهرا(س) از جوار حرم امام رضا(ع) آغاز کرده و تا بیست و ششم بهمن‌ماه ولادت حضرت علی(ع) ادامه می‌دهد.

طی این مدت بیش از ۱۲۰ برنامه قرآنی اجرا و ۴۳ محفل انس با قرآن در ۲۳ روز برپا می‌شود. این برنامه‌ها در مکان‌های مختلف و حتی در روستاها و شهرهای جنوبی نیز برگزار خواهد شد.

پس از این، کاروان به سمت استان هرمزگان حرکت کرده و در شهرهای این استان محافل انس با قرآن کریم به همراه کلاس‌های آموزش قرآن خواهد داشت.

این کاروان متشکل از قاریان منتخب نوجوان و جوان مشهدی از جمله احسان سوختانلو، حامد خلیلی، محمدباقر محسنی، محمدامین کهن، پوریا بلوکی، علی‌اصغر علیپور، محمدرضا مرادی، محمد اسماعیلیان، امیرمحمد خالقی و حافظ کل قرآن سیدسجاد فیروزی و گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی شمس‌الهدی است.

همچنین از سوی این کاروان، محافلی با حضور حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی و رضا عابدین‌زاده، حافظ كل قرآن و نفر سوم مسابقات بين‌المللی ايران با همکاری مجتمع شوق زندگی دادستانی استان خراسان رضوی برای کودکان بی‌سرپرست برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha