توزیع 300 بسته معیشتی در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 4039947
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

توزیع 300 بسته معیشتی در منطقه شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از توزیع 300 بسته معیشتی میان نیازمندان در منطقه شمال غرب این کلان‌شهر همزمان با عید مبعث خبر داد.

عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز به گزارش ایکنا از فارس، عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران از توزیع 300 بسته معیشتی میان نیازمندان در منطقه شمال غرب این کلان‌شهر همزمان با عید مبعث خبر داد و گفت: این کار به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجد خاتم‌الانبیا شهرک گلستان و گروه جهادی شهید ناطق احمدی انجام شد.

وی ارزش هر بسته را 300 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان شیوع کرونا که از قبل توسط بسیجیان این ناحیه شناسایی شده بودند، توزیع شدند.

بنایی توزیع کیک 14 متری به مناسبت عید مبعث در شهرک گلستان را از دیگر اقدامات بسیجیان این ناحیه اعلام کرد و گفت: این کار در راستای توزیع بسته‌های معیشتی انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز یادآور شد: مسجد جامع خاتم‌الانبیا(ص) شهرک گلستان شیراز با بیش از 24 سال سابقه فعالیت، در ایام عید مبعث به تناسب اسم مسجد، سنگ تمام گذاشتند.

وی تاکید کرد: با توجه به هتک حرمت‌های اخیری که نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) شده است، تصمیم گرفتیم تا همه توان خود را برای ادای دین به این پیامبر مهربانی‌ها در ایام مبعث به کار گیریم.

انتهای پیام
captcha