اختتامیه مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم ویژه بانوان در قطر
کد خبر: 4040040
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

اختتامیه مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم ویژه بانوان در قطر

بخش بانوان سازمان تبلیغات و ارشاد دینی وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر امروز پنج‌شنبه اختتامیه ششمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم «ادکار» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از الرایه، مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم ویژه بانوان در 9 بخش از جمله حفظ کامل قرآن کریم به همراه تجوید و حسن اداء، حفظ 25 جزء همراه با تجوید و حسن اداء، حفظ 20 جزء همراه با تجوید و حسن اداء، حفظ 15 جزء همراه با تجوید و حسن اداء، حفظ 10 جزء همراه با تجوید و حسن اداء، حفظ 8 جزء همراه با تجوید و حسن اداء، حفظ 5 جزء همراه با تجوید و حسن اداء، حفظ 3 جزء همراه با تجوید و حسن اداء، و حفظ جزء عم همراه با تجوید و حسن اداء برگزار و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی اعلام کرد که 2282 قرآن آموز از گروه‌های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، جوان‌، مادران و همچنین اتباع خارجی ساکن قطر برای شرکت در بخش‌های مختلف مسابقه ثبت نام کرده بودند.

قطر هدف از برگزاری مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم «ادکار» را تقویت عشق به کتاب خداوند و سپس کمک به دستیابی به انسجام در بین اعضای جامعه اسلامی با تحکیم پیوند بین اعضای خانواده به عنوان اولین عنصر سازنده جوامع توصیف کرده است.

این مسابقات همچنین با هدف ارتقای روحیه دانش آموزان دختر در مراکز قرآنی و تشویق آنها به مرور حفظ با شرکت در مسابقات مختلف قرآنی، برگزار شد.

سازمان تبلیغات قطر با بیان اینکه فعالیت این مسابقات از 20 فوریه( 30 بهمن ماه ) آغاز و در سوم مارس( 12 اسفند) به پایان می‌رسد، تصریح کرد: امروز نفرات اول هر رشته انتخاب و جوایز مالی به آنها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha