دوره‌ مهدویت و منجی‌شناسی در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4040283
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
ویژه کودکان و نوجوانان؛

دوره‌ مهدویت و منجی‌شناسی در لرستان برگزار می‌شود

رئیس بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) لرستان از برگزاری دوره مهدویت و منجی‌شناسی ویژه کودکان و نوجوانان لرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، رئیس بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، رئیس بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: یکی از اقشار و رده‌های سنی مورد توجه برای تحکیم باورهای دینی و تثبیت اعتقادات دوران دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دانش‌آموزی آشنایی با موضوعات مهدویت بیشتر شود بصیرت، امام‌شناسی و پاسخگویی به شبهات راحت‌تر خواهد بود، ادامه داد: در این راستا دوره مهدویت و منجی‌شناسی در دو بخش دختران و پسران و در دو رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی با بیان اینکه این دوره از ۱۴ تا ۲۳ اسفند در مصلی حضرت امام جعفر صادق(ع) شهرستان ازنا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در دوره مهدویت و منجی‌شناسی از ظرفیت اساتید مجربی چون حجت‌الاسلام حسین سرلک، حسین نجفی و علی‌اکبر محمدی استفاده می‌شود.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) لرستان در خصوص سرفصل‌های دوره مهدویت و منجی‌شناسی لرستان، گفت: نیاز به امام و راهنما، تولد امام، امامت، علت دوران غیبت، غیبت و نایبان امام، وظایف منتظران، ویژگی‌های یاران، زمینه‌سازی برای ظهور، علائم ظهور، شرایط ظهور به عنوان سرفصل‌های این دوره در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام چراغی در خصوص امتیازات این دوره نیز اظهار کرد: اعطای مدرک معتبر، دوره آموزشی رایگان برای عموم، محیط مجهز محل برگزاری دوره، نظارت دقیق بر برنامه‌ها، دعوت از برگزیدگان این دوره به همکاری و ثبت‌نام در دوره‌های بالاتر از امتیازات این دوره است کمااینکه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر بسیج دانش‌آموزی، حوزه مقاومت مالک‌اشتر مراجعه یا با شماره ۰۹۲۱۹۷۱۲۵۴۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha