اپلیکیشن تلاوت روزانه فردی و جمعی در کویت راه‌اندازی شد
کد خبر: 4041864
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰

اپلیکیشن تلاوت روزانه فردی و جمعی در کویت راه‌اندازی شد

یک انجمن خیریه در کویت از راه‌اندازی یک اپلیکیشن قرآنی جدید در این کشور در حوزه تلاوت روزانه فردی و جمعی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الوطن، انجمن خیریه حافظان و خادمان به قرآن کریم و علوم آن در کویت نرم‌افزار «قرآن صاحبی»(قرآن همنشین من) را بر روی تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های هوشمند افتتاح کرد که اولین برنامه کیفی مربوط به تلاوت روزانه قرآن در کویت است که با هدف  گسترش فرهنگ تلاوت قرآن کریم نزد افراد و جامعه در کنار خانواده و دوستان راه‌اندازی شده است.

احمد المرشد، نائب رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه مذکور گفت: انجمن حافظان وقتی متوجه مشکل دشواری ارتباط بسیاری افراد با قرآن کریم شد، برای تسهیل این امر از طریق سریع‌ترین ابزار اقدام کرد؛ به گونه‌ای که افراد می‌توانند با نصب این برنامه روی تلفن‌های هوشمند خود تنها ده دقیقه برای تلاوت روزانه قرآن کریم اختصاص دهد.

وی افزود: قرآن همنشین من است، اپلیکیشنی کاربردی است که به ارتباط روزانه با قرآن کمک می‌کند و با استفاده از قابلیت‌های کاربردی پیشرفته طراحی شده برای خدمت به کتاب خدا و علوم آن، همواره به مصاحبت قرآن برای افراد و گروه‌ها کمک می‌کند.

انجمن حافظان قرآن کریم به توسعه این اپلیکیشن و برنامه‌های مختلف آن بر روی دستگاه‌های هوشمند، مطابق با بالاترین استانداردهای فنی اهتمام ورزیده تا استفاده از آن برای همه گروه‌ها و سنین آسان باشد.

المرشد تأکید کرد که کاربر اپلیکیشن قرآن صاحبی می‌تواند با خانواده و دوستان گروهی برای ختم قرآن کریم ایجاد کند و نوع ختم و مدت معین برای آن را انتخاب کند و سپس درخواست عضویت در گروه را برای افرادی که مایلند آنها را در گروه خود بگنجانند، می‌فرستد، سپس در بخش کنترل پنل برنامه، تعداد اعضای گروه و تعداد آیاتی که هر فرد برای تلاوت برگزیده و سپس تعداد آیات تلاوت شده توسط هر فرد و کل گروه نشان داده می‌شود.

المرشد از تمامی دست‌اندرکاران این طرح ممتاز در خدمت به قرآن کریم با آخرین فناوری‌ها تشکر و قدردانی کرد و از کمیته علمی ناظر بر تمامی مراحل اجرایی کردن استفاده از اپلیکیشن قرآن صاحبی قدردانی کرد و گفت: از همه مردم کویت خواسته می‌شود این اپلیکیشن را دانلود کرده  و از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha