سفر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین
کد خبر: 4041879
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

سفر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین

روز گذشته، آویو کوخاوی، برای دیدار با مقامات بحرینی و فرمانده ناوگان پنجم آمریکا در یک سفر اعلام نشده برای نخستین بار وارد بحرین شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، خبرگزاری رسمی بحرین اعلام کرده است: سپهبد ذياب بن صقر النعيمي رئیس ستاد ارتش بحرین پس از ورود کوخاوی به فرودگاه از وی استقبال کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشاری بیانیه‌ای  سفر رئیس ستاد ارتش این رژیم به بحرین را تاریخی توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: کوخاوی با همتای بحرینی خود و همچنین ناصر بن حمد آل خلیفه مشاور امنیت ملی و دبیرکل شورای عالی دفاع بحرین دیدار کرده است.

بر اساس این بیانیه، کوخاوی قرار است علاوه بر فرمانده ناوگان پنجم آمریکا، در مقر این ناوگان در بحرین، با سایر مقامات نظامی و رهبری بحرین دیدار کند.

در این بازدید  که مدت زمان آن فاش نشده است، دیگر مقامات نظامی رژیم صهیونیستی نیز حضور دارند از جمله رئیس مطالعات بخش اطلاعات نظامی و رئیس کمیته استراتژی و اداره سوم که مقام نظامی مسئول پرونده ایران است. 

برخی از کارشناسان سفر  کوخاوی به بحرین را به  وضعیت گفت‌وگوهای هسته‌ای ایران در وین مرتبط می‌دانند.

 سفر مقامات رژیم صهیونیستی به طور گسترده مورد اعتراض فعالان اجتماعی، سیاسی و مردم بحرین قرار گرفته است و این کشور پس از هر سفر از این نوع شاهد برگزاری اعتراضات گسترده مردمی در محکومیت این اقدامات بوده است. رژیم آل خلیفه همواره این تجمعات را به شدت سرکوب کرده است.

انتهای پیام
captcha