هدف عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی سلب اخلاق اسلامی از امت است
کد خبر: 4045294
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
آیت‌الله عیسی قاسم:

هدف عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی سلب اخلاق اسلامی از امت است

رهبر معنوی انقلاب بحرین از امت اسلامی خواست با مبارزه و مقاومت توطئه‌ای که دشمن برای سلب اخلاق اسلامی از امت از طریق ترویج عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است، ناکام گذارند.

به گزارش ایکنا به نقل از صفحه توئیتر جنبش الوفاق بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین با صدور بیانیه‌ای ضمن تقبیح روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواستار ادامه مقاومت تا شکست نهایی توطئه‌ها علیه امت اسلامی شد.

در این بیانیه آمده اسـت: واضح است که عادی‌سازی با دشمن اسرائیلی موجب از بین رفتن منافع، غرور و وحدت امت می‌شود، اما مهم ترین چیزی که امروز مورد هدف قرار گرفته، ذهنیت، وجدان، رفتار عملی و اخلاق اسلامی ملت است تا ریشه‌های اسلام را از این امت جدا کنند و وابستگی آن به اسلام را بگیرند تا از سنخ صهیونیسم و یهودیانی شود که از خلوص شریعت موسی کاملا به دور هستند و همچنین از آنچه پس از حضرت موسی(ع) به حضرت عیسی علیهم السلام واجب شد که خاتم پیامبران(ص) را اجابت کند.

رهبر معنوی انقلاب بحرین تاکید کرد: امت اسلام در قبال این توطئه اگر سکوت اختیار کند که دنیا و آخرت را از دست داده است، یا اینکه باید با همه آنچه در اختیار دارد بر مبارزه و مقاومت صبور باشد تا این توطئه را ناکام گذارد.

انتهای پیام
captcha