بازخواست مدیرانی که با کارآفرینان همکاری نمی‌کنند
کد خبر: 4047316
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
در فارس؛

بازخواست مدیرانی که با کارآفرینان همکاری نمی‌کنند

معاون قضایی دادگستری فارس با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: دستگاه قضایی در راستای وظایف قانونی خود، اشخاص یا مدیرانی که در مسیر تولید و اشتغال‎آفرینی مانع شکل‌گیری فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری شوند را مورد بازخواست قرار خواهد داد.

علی فاتحی، معاون قضایی دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، اولین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان فارس در سال 1401 امروز، 17 فروردین در شیراز برگزار شد.

علی فاتحی، معاون قضایی و جانشین رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد، با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در چند سال اخیر در خصوص تولید اظهار کرد: دادگستری فارس نسبت به حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال‌آفرینی به شدت پایبند است.

وی، وظیفه مدیران مربوطه را مهندسی قوانین در راستای رونق اقتصادی و رفع موانع تولید دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی تقويت بدنه اقتصادی كشور و استفاده از ظرفيت‌های مختلف به‌ منظور توسعه همه جانبه كشور است به ‌گونه‌ای كه در مقابل هرگونه تحريم و فشارهای خارجی، گزندی به كشور وارد نشود.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال 1401 به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» دستگاه قضایی در راستای وظایف قانونی خود، اشخاص یا مدیرانی که در مسیر تولید و اشتغال‎آفرینی مانع شکل‌گیری فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری شوند را مورد بازخواست قرار خواهد داد.

انتهای پیام
captcha