تکریم یاد شهدای رهپویان وصال شیراز
کد خبر: 4047866
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

تکریم یاد شهدای رهپویان وصال شیراز

در آستانه سالگرد انفجار حسینیه سیدالشهدا(ع) شیراز و به شهادت رسیدن چند نفر از اعضای کانون رهپویان وصال در این واقعه تروریستی، مراسم بزرگداشت این شهدا همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.

بزرگداشت شهدای رهپویان وصال شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، آئین افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدای رهپویان وصال شیراز شب گذشته، ۱۹ فروردین‌ماه در تالار حافظیه شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد انجوی‌نژاد، مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس در این مراسم با اشاره به اکران دو مستند «به رنگ خون» و «مسافران بهار»، گفت: یکی از این مستندها درباره شرایط انفجار حسینیه شهدای رهپویان وصال و دیگری مربوط به خانواده این شهداست.

وی با بیان اینکه در ترویج و نشر این دو مستند در فضای مجازی به یاد شهدا اقدام شود، تصریح کرد: یک کار دیگر در برنامه کارگردان این مستند است که امیدواریم بتوانیم یک کار سریالی بسیار خوب نیز تحویل دهیم.

انجوی‌نژاد در پایان گفت: این دو مستند، دو مستند ۴۵ دقیقه‌ای است که آن را به‌صورت کامل در فضای مجازی می‌گذاریم و شب‌های قدر نیز آن را پخش خواهیم کرد.

یادآور می‌شود، مستند «به رنگ خون» به کارگردانی ابراهیم شیشه‌گر، دبیر خانه فیلم‌سازان انقلاب اسلامی استان فارس و مستند «مسافران بهار» به کارگردانی فاطمه شیرازی در این مراسم اکران شد. همچنین در پایان مراسم از مجموعه داستان مصور «بچه‌های هیئت» با گرافیک زهرا خادم و نویسندگی طاهره کوهکن به همت حوزه هنری و نیز از پوستر یادواره شهدای کانون رهپویان وصال رونمایی شد.  

انتهای پیام
captcha