فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است
کد خبر: 4053481
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است

استاندار لرستان با بیان اینکه فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است، گفت: این مسئله در سلسله جلسات سران کشورهای عربی و آمریکا و اسرائیل حل نمی‌شود و در کف میدان و در نهضت مقاومت و با پشتوانه ظرفیت بین مسلمانان انجام خواهد شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امرو، نهم اردیبهشت در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه پس از حدود سه سال از شیوع ویروس منحوس کرونا امسال شرایطی فراهم شد تا مردم در فعالیت‌های اجتماعی و مباحث سیاسی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه روز قدس از ابتکارات امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه مسلمانان در ماه مبارک رمضان بخشی از فروعات دینی خود را انجام می‌دهند با حرکتی حکیمانه در صدد ایجاد احساس مسئولیت نسبت به مسائل جهان اسلام داشته باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است که مکرر توسط امام راحل و مقام معظم رهبری مطرح شده است، اضافه کرد: این مسئله در سلسله جلسات سران کشورهای عربی و آمریکا و اسرائیل حل نمی‌شود و در کف میدان و در نهضت مقاومت و با پشتوانه ظرفیت بین مسلمانان انجام خواهد شد.

زیویار اضافه کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی بر رفع مشکلات مسلمانان توسط جهان اسلام و احساس مسئولیت نسبت به همدیگر تأکید داشتند.

مراد خوش‌کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٨۴ لرستان نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در سراسر ایران اسلامی شاهد حضور مردم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین هستیم، تصریح کرد: امروز اسرائیل غاصب از نظر نظامی در موضع ضعف است و نیروهای مقاومت و حزب‌الله در اوج آمادگی هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٨۴ لرستان با بیان اینکه نیروهای مقاومت و حزب‌الله آماده هستند اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند طومارشان را برای همیشه بپیچند، اظهار کرد: امروز اسرائیل غاصب از نظر نظامی در موضع ضعف است و نیروهای مقاومت و حزب‌الله در اوج آمادگی هستند.

وی بیان کرد: این بدعت تاریخی که ۴۳ سال گذشته بنیان نهاده شده همواره جاری و ساری است و مردم ایران به خاطر آموزه‌های دینی که دفاع از مظلوم را یک تکلیف می‌داند از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

داریوش شاهون‌وند، دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توجه به روز قدس یک وظیفه شرعی از نوع واجب عینی برای همه مسلمانان و تکلیفی است که باید همه دوش‌به‌دوش هم جهت انجام فتوای مقام معظم رهبری با شکوه‌تر از سال‌های قبل به‌جا آوریم.

وی تصریح کرد: با شرکت در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان تمام مستکبران جهان به‌ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و حمایت‌کنندگان آنها می‌زنیم چراکه سال‌ها به مردم فلسطین ظلم و ستم روا داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد خاطرنشان کرد: همه جهانیان آگاه هستند که ملت ایران پشتیبان این سرزمین، این نظام مقدس و ولایت و رهبری هستند و گامی از نظام و اصول اساسی انقلاب اسلامی عقب نخواهند رفت.

 

انتهای پیام
captcha