جای نرم‌افزارهای قرآنی در نمایشگاه قرآن اصفهان خالی است
کد خبر: 4053876
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

جای نرم‌افزارهای قرآنی در نمایشگاه قرآن اصفهان خالی است

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور گفت: نمایشگاه قرآن اصفهان سطح کیفی و امکانات مناسبی دارد، ولی جای نرم‌افزارها و امکانات دیجیتال و مجازی مرتبط با قرآن در آن خالی است.

سرهنگ خلبان علی اقلیمی فرمانده پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور

سرهنگ خلبان علی اقلیمی، فرمانده پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه نمایشگاه قرآن به لحاظ فضا، کیفیت و تنوع وضعیت بسیار مناسبی دارد. دانشجویان جوان این پایگاه از نمایشگاه بازدید و از فضای معنوی آن استفاده کردند و تلاش می‌کنیم زمینه استفاده کارکنان و خانواده‌ آنها نیز از این فضا فراهم شود.

وی افزود: نمایشگاه سطح کیفی و امکانات مناسبی دارد، ولی جای نرم‌افزارها و امکانات دیجیتال و مجازی مرتبط با قرآن در آن خالی است، به‌ویژه اینکه در این خصوص فعالیت‌های گسترده‌ای می‌توان انجام داد.

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور با بیان اینکه نمایشگاه قطعاً برای نسل جوان اثرگذار خواهد بود، گفت: محدودیت زمانی نمایشگاه بسیار ملموس است، در حالی که این امکان وجود داشت تا در مکانی محدودتر، ولی در بازه زمانی بیشتری برگزار شود که در این صورت، اثرگذاری آن نیز افزایش می‌یافت و افراد بیشتری می‌توانستند از آن بازدید کنند.

وی در خصوص فعالیت‌های پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور، بیان کرد: این پایگاه در کنار فعالیت‌های نظامی، یک مرکز آموزشی، فرهنگی و تربیتی نیز محسوب می‌شود که در حد توان و بضاعت خود در ایام مختلف، برنامه‌های قرآنی و فرهنگی برای کارکنان و خانواده‌های آنها برگزار می‌کند و در مناسبت‌هایی مثل بزرگداشت روز ارتش و هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌هایی برای عموم مردم تدارک می‌بیند که این برنامه‌ها تاکنون رضایت درصد بالایی از کارکنان و خانواده‌های آنها را جلب کرده است.

انتهای پیام
captcha