آغاز پویش «معلم، قهرمانِ قهرمانان» از ۱۲ اردیبهشت‌ماه
کد خبر: 4054282
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

آغاز پویش «معلم، قهرمانِ قهرمانان» از ۱۲ اردیبهشت‌ماه

پویش «معلم؛ قهرمانِ قهرمانان» باهدف امیدآفرینی و ارتقای شأن و منزلت معلمان در جامعه از فردا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در فضا‌های اجتماعی آغاز خواهد شد.

پویش «معلم، قهرمانِ قهرمانان»

به گزارش ایکنا، با فرارسیدن روز شهادت آیت‌الله مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم و نگاه تمدن ساز به جایگاه معلمی، برای ارج نهادن و قدردانی از مقام معلمان میهن اسلامی، «بنیاد تعلیم و تربیت برهان» با همکاری سازمان‌ها و رسانه‌های جمعی، قصد دارد پویش «معلم؛ قهرمانِ قهرمانان» را باهدف امیدآفرینی و ارتقای شأن و منزلت معلمان در جامعه، اجرا کند.

پویش «معلم؛ قهرمانِ قهرمانان» به این حقیقت اشاره دارد که قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی، نظامی، علمی، هنری و ... متأثر از معلم یا معلمان خود هستند؛ لذا ضمن حفظ ارزش و جایگاه قهرمانان، ارزش معلمی که به رشد این قهرمانان کمک می‌کند در سطحی بالاتر قرار می‌گیرد. سطحی که معلم، قهرمانِ قهرمانان می‌شود. بر این اساس، شعار پویش «معلم؛ قهرمانِ قهرمانان» انتخاب شد و با عبارت معلم خوب من به‌عنوان هشتگ در فضا‌های اجتماعی استفاده خواهد شد.

تقویت حس امید نسبت به آینده آموزش و پرورش، تقویت حس احترام و قدردانی در آحاد جامعه نسبت به مقام معلم، تقویت حس اصیل وظیفه گرایی در جامعه معلمان، زمینه‌سازی برای شکل‌گیری و استمرار فعالیت‌های فرهنگ‌ساز و گفتمان ساز در حوزه ارتقاء شأن و کرامت معلم از جمله اهداف پویش مردمی «معلم؛ قهرمانِ قهرمانان» است.

این پویش از ۱۲ اردیبهشت‌ماه همزمان با گرامیداشت روز معلم شروع می‌شود که علاقه‌مندان از روش‌های زیر می‌توانند با درج هشتگ معلم خوب من به مدت یک هفته در پویش مشارکت داشته باشند:

۱- تولید عکس نوشته اختصاصی به‌صورت خودکار برای تقدیر از معلم خود از طریق مراجعه به وب‌گاه پویش به نشانی https://teacher.ir و انتشار و به اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی

۲- ضبط ویدیوی کوتاه با مضمون قدردانی از معلم خود و انتشار آن با هشتگ پویش در شبکه شاد و شبکه‌های اجتماعی دیگر

۳- پیدا کردن و انتشار یک عکس قدیمی یا جدید با حضور معلم خود و انتشار آن با هشتگ پویش

۴- دعوت از مخاطبان خود برای مشارکت در پویش

یادآور می‌شود، اطلاع‌رسانی یا انتشار مطالب در قالب پست و استوری در شبکه‌های اجتماعی و با درج هشتگ معلم خوب من صورت می‌گیرد. این پویش به همت بنیاد تعلیم و تربیت برهان و با همکاری و مشارکت گسترده رسانه ملی، شهرداری، خبرگزاری‌ها، نهاد‌های فرهنگی و سایر مجموعه‌های فعال و مرتبط، به مرحله اجرا در‌می‌آید.

انتهای پیام
captcha