ایکنا، منبعی برای استفاده علاقه‌مندان معارف قرآن است
کد خبر: 4054521
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
مدیرجامعةالزهرا(س):

ایکنا، منبعی برای استفاده علاقه‌مندان معارف قرآن است

مدیرجامعةالزهرا(س) گفت: خدا را شاکریم که در جمهوری اسلامی با درک این رسالت بزرگ، خبرگزاری وزین ایکنا راه اندازی شد تا منبعی باشد برای کسانی که می‌خواهند از معارف قرآن بیشتر بهره‌مند شوند.

سیده زهره برقعی، مدیر جامعةالزهرا(س)

به گزارش خبرنگار ایکنا، سیده زهره برقعی، مدیر جامعةالزهرا(س) در پیامی نوزدهمین سال فعالیت خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ (مزمل آیه ۲۰)

قرآن این نسخه شفا بخش بشریت از جهل و نادانی و این راهنمای انسان گرفتار در هوای نفس، هنوز هم پس از ۱۴۰۰ سال از زمینی شدن آن میان ما انسان‌ها مهجور است و بی‌گمان هر حرکتی برای آوردن آن به صحنه زندگی بشر نزد خدای متعال بی‌اجر نخواهد بود.

ماه مبارک رمضان بهانه‌ای است تا دل‌های زنگار بسته را به دریای بی‌کران آموزه‌های این کتاب بی‌همتا بسپاریم و جانمان از از معارف جلیل و عمیق این هدیه معبود هستی سیراب کنیم.

خدا را شاکریم که در جمهوری اسلامی با درک این رسالت بزرگ، خبرگزاری وزین ایکنا راه اندازی شد تا منبعی باشد برای کسانی که می‌خواهند از معارف قرآن بیشتر بهره‌مند شوند.

از این رو نوزدهمین سالروز تاسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن را به همه مسئولان، خبرنگاران، مخاطبان و فعالان در این رسانه دینی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند متعال در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است دل‌های ما را با این کتاب آسمانی مانوس گرداند.

سیده زهره برقعی
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

انتهای پیام
captcha