نظام سلطه هویت خود را با تحقق ایران قوی در معرض فروپاشی تلقی می‌کند
کد خبر: 4056568
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
سردار سلیمانی:

نظام سلطه هویت خود را با تحقق ایران قوی در معرض فروپاشی تلقی می‌کند

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام سلطه، منافع خود را با تحقق یک ایران قوی در خطر می‌بیند و هویت خود را در معرض فروپاشی تلقی می‌کند، گفت: این واقعیتی است که اتفاق افتاده و گریزی از آن برای نظام سلطه وجود ندارد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربه گزارش ایکنا از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر دیروز، ۲۱‌ اردیبهشت‌ماه  درمراسم افتتاح مراکز تخصصی فضای مجازی سپاه فجر استان فارس که در سالن همایش های شورای شهر شیراز برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش مهم فضای مجازی و رسانه در جنگ نرم گفت: نظام سلطه، ایران را در کانون توجه و تمرکزراهبردی این جنگ نرم قرار داده است.

وی تصریح کرد: نظام سلطه، تمام منافع خود را با تحقق یک ایران قوی در خطر می بیند  و هویت خود را در معرض فروپاشی تلقی می کند و این واقعیتی است که اتفاق افتاده و گریزی از آن برای نظام سلطه وجود ندارد؛ علت آن، خصوصیاتی که اسلام دارد و خصوصیاتی که ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی از خود در دنیا به جا گذاشته است.

سلیمانی با بیان اینکه دنیا دستخوش تغییرات عجیبی متأثر از انقلاب اسلامی  و استقرار نظام مردمی علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی است، افزود: دشمن تمام تلاش خود را می کند که این الگو کامل و به دنیا و جهان اسلام عرضه نشود و برای اینکه در این کار موفق شود باید  مردم را ناامید کند تا مردم پراکنده و دچار تشویش شوند و در این راستا از فضای مجازی و رسانه استفاده می کند.

وی با تصریح اینکه غرب در دستیابی به پیشرفت های علمی بعد از رنسانس مدیون ایران اسلامی است، اظهار کرد: نهضت ترجمه کتب مسلمانان که عمدتاً از دانشمندان ایرانی بود، اتفاق افتاد تا رنسانس شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه از قدرت استفاده می کنند تا ملت ها را دچار تشویش و نا امیدی  و سپس مدیریت کنند، بیان کرد: روحیات و اخلاق و ادراک انسان به گونه ای است که تحت تأثیر داده هایی که درمعرض آن قرار می گیرد، آرام آرام تغییر می کند و به گونه ای تغییر می کند که خود او متوجه نیست.

وی با ذکر این نکته که دشمن در راهبرد نظامی علیه انقلاب و جهموری اسلامی ناکارآمد  و شکست خورده است، گفت: جبهه ای به عرض و طول جبهه مقاومت در مقابل دشمن شکل گرفته است.

سلیمانی، تنها راهی که برای دشمن باقی مانده است را موفقیت در جنگ نرم دانست و گفت: جنگ اقتصادی  دشمن هم شکست خورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی، یک گنجینه تمام ناشدنی است که در دوران دفاع مقدس در سایه سار فرهنگ ایثار و شهادت به دست آوردیم و کارآمدی در همه عرصه ها و راهبرد ها را به خود اختصاص داده است.

وی به راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره و بیان کرد: در مقابل جنگ نرم دشمن باید با محوریت جوانان انقلابی و حاضر پای کار، نیروی سایبری انقلاب اسلامی را تشکیل دهیم و شبکه مردم پایه سایبری انقلاب اسلامی را مبتنی بر تولید محتوا و خلق جذابیت ها به وجود آوریم که نشانه ها و شواهد حضور استعدادها را در این عرصه می توانیم بینیم.

سلیمانی با بیان اینکه در برابر دشمن سلاح های نظامی بازدارنده لازم است و هر ملتی این را نداشته باشد سعی می کنند آن را از صفحه تاریخ محو کنند، گفت: در مواجه با آن توطئه بزرگ باید تمام استعدادها  و ظرفیت را به میدان بیاوریم و کاستی ها را جبران کنیم و به جوانان اعتماد کنیم و به تجهیزات به روز مجهز شویم و با اقتدار پیش رویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان یادآور شد: این آمادگی در سازمان بسیج برای حمایت از استان فارس وشبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی و سایبر وجود دارد.

انتهای پیام
captcha