آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در لرستان
کد خبر: 4056900
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در لرستان

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در لرستانمحمدتقی دریکوندی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از ۲۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام این دوره از مسابقات از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌شود و فیلم آموزشی نحوه ثبت‌نام و شیوه‌نامه مسابقات سال در سایت ثبت‌نام بارگذاری شده است.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، ۲۰ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، تفسیر قرآن کریم، دعاخوانی، اذان، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی گفت: ثبت‌نام‌ فقط توسط شخص متقاضی شرکت در مسابقات صورت می‌گیرد و در صورت لزوم با حضور در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود ثبت‌نام امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha